Šiandieninė situacija dėl pasaulyje siautėjančios pandemijos apie didelius renginius neleidžia kalbėti garsiai ir užtikrintai. Nors didžiosiose šalyse jau pranešta, jog festivaliai ir keletas kitų didelių renginių nebeįvyks, Lietuvoje vis dar yra vilties, kad iki vasaros vidurio ar rudens pradžios virusą įveiksime. Dabar gyvenimo tempas, rodos, visiškai sustojo, tad visi su dideliais lūkesčiais laukia vasaros ir, žinoma, nekantrauja, kada galės ir vėl mėgautis gyvenimu, gyva muzika koncertuose, kitais renginiais. Kol visi laukia, verslo atstovai šį metą gali puikiai išnaudoti naujos marketingo strategijos kūrimui, kurios viena esminių dalių paprasta – verslo dovanos. Kviečiame susipažinti, kokias priemones taikydami galite ne tik padidinti prekės ženklo žinomumą, tačiau taip pat suteikti naudą vartotojams.