Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai (SADM) neskiriant transporto sektoriui papildomai kvotų, kurios leistų greičiau įdarbinti vilkikų vairuotojus ne iš Europos Sąjungos (ES), problemos vis gilėja. Kvotos neskiriamos net ir atsižvelgiant į tai, kad tūkstančiai vairuotojų negalėjo tęsti darbo Lietuvos įmonėse dėl karo Ukrainoje, o kiti sektoriai turi nemažai laisvų jiems skirtų kvotų. Dėl to daugėja veiklos apimtis mažinančių vežėjų – šiuo metu tušti stovi 20 proc. vilkikų autoparkų, t.y. maždaug 12 tūkst. vilkikų, nes trūksta daugiau nei 30 tūkst. vairuotojų. Transporto sektorius yra trečia pagal dydį Lietuvos ūkio šaka, tad prognozuojama, kad dėl delsimo milijoninius nuostolius skaičiuos ne tik vežėjai, bet ir Lietuvos respublika, o jie su laiku tik didės, rašoma Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ pranešime.