Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Agrorodeo Dakar foto.
Reporteris UgnėŠaltinis: Etaplius.lt
Po poilsio dienos Dakaro ralio dalyviam teko ilgiausias išbandymas visame 2019 metų maratone - sekmadienį jie turėjo įveikti daugiau nei 800 km. Po akmenuotų kanjonų sportininkai vėl grįžo į kopas, kurios bene kiekvieno ekipažo narius privertė pamojuoti kastuvais. „Agrorodeo“ komandos ekipažas - ne išimtis. Vaidotui Žalai ir Sauliui Jurgelėnui teko padirbėti tiek automobilio viduje, tiek bandant jį iškasti iš smėlio. Galutinis jų dienos rezultatas - 12-oji vieta automobilių klasėje.
Šeštajame etape viso buvo trys kopų sekcijos, o pirmoji iš jų - labai didelė ir sunkiai įveikiama. Dešimtys automobilių jose klimpo, nesklandumų neišvengė ir „Agrorodeo“ - komandos „Toyota Hilux“ buvo įklimpęs du kartus. Tiek pat kartų ekipažo nariai buvo priversti reguliuoti padangų slėgį. Daugybę laiko šioje dalyje prarado prancūzas Stephane'as Peterhanselis, lenkas Jakubas Przygonskis, lietuvis Benediktas Vanagas.
„Pirma dalis buvo žiauri. Kiek automobilių ten užklimpę. Tikras kapinynas. Visur minkšta labai. Maksimaliai nuleidom slėgį padangose ir tai vos pravažiavom. Buvom ir mes užklimpę, tačiau palyginus su kitų nuotykiais, mūsiškiai labai lengvi“, - finiše vos išlipęs iš automobilio pasakojo V. Žala.
Jis prisiminė du neeilinius nuotykius, nutikusius kopose. Vienas - įklimpus, pervažiavo šturmanui S. Jurgelėnui, kuris tuo metu bėgo greta automobilio, koją. Antrasis - pervažiavus per kopą, automobilis įkrito į didelę duobę ir praktiškai atsigulė ant šono, tačiau V. Žala greitai sureagavo - pasuko vairą reikiama kryptimi, stipriai akseleravo ir „ištempė“ automobilį toliau.
„Toks ruožas, kokie visi galėtų būti. Tikras dakarinis ruožas: įvairios kopos, akmenys, šiek tiek greitų atkarpų, lėtų, feš fešas. Gal kiek ilgokas, tačiau jeigu važiuoji be didelių klaidų, neprailgsta. Kopos labai įvairios ir smagios, kai kurios sudėtingos. Kai kuriuos kelio taškus buvo labai sunku paimti. Vieną kartą dėl jo teko į kilometro aukščio kopą važiuoti, užtrukom, kol pasiekėm tą viršūnę. Apibendrinus, labai darbinga ir smagi diena“, - džiūgavo S. Jurgelėnas, juokaudamas, kad savo koją įklimpus panaudojo vietoje specialaus pakloto - „sand track'o“.
Bendrojoje automobilių įskaitoje lyderio poziciją išlaiko katarietis Nasseras Al-Attiyah. Kopų specialistas be didesnių problemų įveikė šeštąjį etapą, gerokai padidino persvarą beveik prieš visus savo persekiotojus ir etape buvo antras. Pirmąją vietą užėmė prancūzas Sebastienas Loebas. Tai padėjo jam pakilti į antrąją poziciją bendrojoje įskaitoje.
B. Vanagas su lenku Sebastianu Rozwadowskiu prarado nemažai laiko pačioje greičio ruožo pradžioje, tačiau vėliau važiavo be didesnių klaidų. Antanas Juknevičius su Dariumi Vaičiuliu startavo gerokai vėliau, tačiau demonstruodami aukštą tempą netruko įsiveržti tarp trisdešimties geriausių ir pastoviai gerino pozicijas. Šiems ekipažams atiteko atitinkamai 23-ioji ir 24-oji vietos.
Motociklų įskaitoje aukštus rezultatus toliau demonstruoja Arūnas Gelažninkas - šeštajame etape lietuvis buvo 40-as. Bendroje motociklų įskaitoje jis užima 30-ąją poziciją. Balys Bardauskas trasoje užtruko ilgiau, jam atiteko 90-oji pozicija.
Septintojo Dakaro ralio etapo metu sportininkai darys kilpą - varžybas pradės prie San Chuan de Markonos miesto ir netoli jo finišuos, o naktį apsistos tame pačiame bivake. Per dieną jie įveiks 389 km, iš kurių 323 km - greičio ruožas.
ELTA