Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Chazzchips nuotr.
Etaplius.LTŠaltinis: Etaplius.LT
Moterų diskriminacija buvo nustatyta
Moterų diskriminacijos klausimą išsprendė Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba, kuri lapkričio 9 d. savo „Facebook“ paskyroje paskelbė:
„Lygių galimybių kontrolierė nustatė, kad „Chazz“ interneto svetainėje skelbiamos reklamos, kuriomis skatinama įsigyti „Putės skonio“ traškučius, žemina moteris. Viena iš reklamų skundo tyrimo metu buvo pašalinta. UAB „Gusania“ įpareigota nutraukti kitą.
Įmonė turėtų pasirūpinti, kad sprendime nurodyta jos skelbiama reklama (informacija) būtų pašalinta.“
Mėnesio kiekį pardavė per kelias valandas
Rugsėjo mėnesį Etaplius.lt žurnalistų kalbintas „Chazz“ bendraįkūrėjas Žilvinas Kulvinskis idėja džiaugėsi ir sakė, kad tokios sėkmės nesitikėjo. Vyro teigimu, „Putės skonio“ traškučių pardavėjai tikėjosi, kad labiausiai perkami jie bus užsienio rinkoje, tačiau išprovokuotos diskusijos pasirodė kaip pati geriausia reklama – mėnesio kiekis buvo parduotas vos per kelias valandas.
„Kiekį, kurį buvome numatę mėnesiui, jau išpirko, vežame papildymą. Tai nėra tik traškučiai: pakelis supakuotas į išskirtinio dizaino dėžutę, viduje – ir smagus atvirukas. Tai dovana, o ne asmeninio vartojimo produktas“, – rugsėjį pasakojo Žilvinas Kulvinskis.
Kontraversiškos idėjos sumanytojai teigė, kad traškučiuose moterų diskriminacijos neįžvelgia ir, priešingai, vadino juos moters išaukštinimu.
„Sunku suprasti, kodėl kažkas pamatęs šiuos traškučius gali pagalvoti apie diskriminaciją, ypač moterų? Jei kas ir gali skųstis – tai vyrai“, – idėją rugsėjį komentavo Ž. Kulvinskis.
Panašu, kad skųstis nebegalės ir vyrai
Lapkričio 16 d. „CHAZZ CHIPS“ vėl sudrebino internetą, kai savo „Facebook“ paskyroje pakvietė visus grafikos dizainerius bei iliustratorius sukurti naują „Chazz“ traškučių pakelį, tik šįkart jie bus „Pimpio“ skonio.
„Rugsėjo mėnesį pasauliui pristatyti „Pūtės“ skonio traškučiai sulaukė dėmesio iš viso pasaulio. O Lietuvoje, Lygių galimybių kontrolieriaus tarnybos akiratyje atsidūrę du vizualai buvo įvertinti kaip diskriminuojantys moteris. Priešingai, mes tikime, kad šiuo rinkodaros veiksmu išaukštinome jas. Taip pat jaučiame spaudimą išlyginti situaciją ir padaryti kitą – „Pimpio“ skonį“, – feisbuke pranešė kūrėjai.