Talpinama rubrikoje(-se): Jaunimo kiemas | Straipsnio autorius:


Organizacijos komunikacijos vadybininkai paminėjo Kliento dieną

2012-03-20 10:00

www.svako.lt nuotr.

Kovo 19 d. Kolegijoje pirmą kartą buvo paminėta Kliento diena. Ar yra brangesnių, svarbesnių Kolegijai klientų nei STUDENTAI? Šios idėjos iniciatoriai, Organizacijos komunikacijos vadybos pirmo kurso studentai, stengėsi šią dieną paversti linksma švente kiekvienam studijuojančiam Šiaulių valstybinėje kolegijoje.

Studentus, besirenkančius į paskaitas, pasitiko garsi, nuotaikinga muzika ir OKV11 pirmakursių šypsenos. Kolegijos centrinių rūmų fojė buvo papuošta OKV11 studentų Kompiuterinės grafikos ir dizaino paskaitose sukurtais plakatais, sveikinančiais su Kliento diena. Kiekvienam studentui – Kolegijos klientui – buvo įteikti spalvingi organizatorių rankomis sukurti įvairiaspalviai popieriniai gėlių žiedai su užrašais „Aš – ištikimas Kolegijos klientas“. Studentai buvo pakviesti atsakyti į nesudėtingus klausimus apie Šiaulių valstybinę kolegiją: „Kokį jubiliejų šiais metais švęs Kolegija?“, „Išvardinkite bent tris Kolegijoje veikiančias katedras“, „Koks yra Kolegijos adresas?“, „Kokiose gatvėse yra įsikūrę Kolegijos fakultetai“ ir kt. Už teisingus atsakymus buvo teikiamos dovanos – OKV11 studentų išlankstyti pavasariniai paukščiai su užrašais „Su žiniomis apie Kolegiją – į aukštumas!“.

Netrūko ir aktyvesnių užduočių – už 10 pritūpimų, žingsnių žąsele ar šuoliukų dalyviai buvo apdovanoti įvairiais siurprizais. Ištikimiausi Kolegijos klientai buvo pakviesti įsiamžinti bendrame stende „Mes ištikimiausieji“ ir palikti savo pirštų antspaudus dekoratyvinio medžio lapuose.

Studentai turėjo galimybę išsakyti savo nuomonę „blic interviu“ metu, atsakydami į klausimą „Kada klientas jaučiasi laimingas?“ Kolegijos klientų nuomonė šiuo klausimu buvo įvairi. Laimingi Kolegijos klientai, studentai, jaučiasi „kai gauna stipendiją“, „kai vyksta tokia šventė kaip šiandien“, „kai gauna gerus pažymius“, „kai sėkmingai išsilaiko sesiją“, „kai paskaitos nebūna per daug sunkios“, „kai nereikia anksti keltis į paskaitas“

Šiaulių valstybinėje kolegijoje šią dieną iš tiesų vyko šventė! Buvo daug šypsenų, nuotaikingo juoko, gerų emocijų. Tikimės, kad kiekvienas Kliento dienos proga originaliai pasveikintas studentas pasijuto reikšmingu ir svarbiu Kolegijos bendruomenės nariu.

Administravimo katedros vardu dėkojame Organizacijos komunikacijos vadybospirmakursiams, kurie nuoširdžiai ir atsakingai pasiruošė šventei ir sėkmingai išlaikė pirmąjį renginių organizavimo egzaminą.

Etaplius informacija Straipsnio rubrika(-os): Jaunimo kiemas. Griežtai draudžiama Etaplius.lt naujienų portale skelbiamą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur. Draudžiama platinti Etaplius.lt bet kokio pavidalo medžiagą be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Etaplius.lt šaltinį. Ši informacija yra VšĮ “Šiauliai plius” nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija. Norint gauti sutikimą, reikia kreiptis el. paštu etaplius@splius.lt.

Komentuok mus Facebook`e

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Susiję straipsniai: