Marketingo specialistus subūrė laukiamiausias renginys – „LiMA Day Šiauliai ’17. Ženk EKSTRA mylią”

Vasario 24 d. Šiaulių arenoje vyko marketingo bendruomenės ypač laukiamas kasmetinis renginys – LiMA DAY. Į didžiausią Šiaurės regione marketingo konferenciją susirinko būrys šios srities profesionalų. Lietuvos marketingo asociacijos organizuojamas renginys kaskart pritraukia specialistų, siekiančių pasidalinti patirtimi ir tendencijų įžvalgomis, pasisemti idėjų, įžvalgų ir žinių iš Lietuvos ir užsienio praktikų bei teoretikų.

Šiemetinė konferencija – jau 7-oji - vadinasi „LiMA Day Šiauliai ’17. Ženk EKSTRA mylią”. EKSTRA mylia šiuo atveju reiškia papildomas pastangas, netradicines priemones, leisiančias atsidurti žingsniu priekyje nei konkurentai. Siekdami didesnės vartotojo „meilės”, siekdami pritraukti daugiau ir lojalesnių klientų, parduoti daugiau, laimėti prieš konkurentus – reikia pasistengti labiau, padaryti daugiau, t. y. žengti ekstra mylią.

IMG_3893

Atrasti, suprasti, išlaikyti ir parduoti – šios keturios temos konferencijoje buvo esminės. Jas nagrinėja 9 pranešėjai iš visos Lietuvos, besidalijantys savo teorinėmis ir praktinėmis žiniomis.

Į renginį atvykę dalyviai ir pranešėjai tikina jaučiantys tokų renginių naudą sėkmingam darbui ateityje. Išgirsti pranešimai, sužinota patirtis ir užmegztos pažintys atveria daugiau ir platesnių kelių į sėkmingą verslą. Jau antrąkart konferencijoje dalyvaujantis JAV-Lietuvos kompanijos „Unboxed” vadovas Tadas Deksnys tvirtina nė neabejojantis tokių renginių nauda – ji akivaizdi.

LiMA DAY konferencijos vyksta visuose Lietuvos LiMA skyriuose (Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose) jau kelerius metus iš eilės. Jose jau kalbėta apie marketingo ateitį 2020-aisiais, turinio marketingą, emocinį marketingą, įvaizdžio svarbą, pardavimus internete, B2B marketingą, skaitmeninį marketingą ir kitomis temomis.

Loretos Liubavičienės nuotr.

Pranešimus šiandien susirinkusiesiems skaitė 9 marketingo profesionalai

Tomas Nemūra – skaitmeninės rinkodaros agentūros „Chocolate Agency“ ir reklamos mokyklos „Atomic Garden“ skaitmeninės komunikacijos kurso vadovas bei interneto rinkodaros mokymų ir sertifikavimo centro „Digital Academy“ lektorius. Tomas – prekių ženklų plėtros ekspertas, sukaupęs ypač daug patirties internetinės bei socialinių tinklų komunikacijos srityse.

Jis skaitė pranešimą „(Ne)naudingumo galia”. Skaitmeninis pasaulis iš esmės pakeitė vartotojų elgesį, o kartu ir jų pasąmoninį vertės suvokimą. Skaitmeninės technologijos suteikia daug galimybių, leidžia mums pasiekti daugiau žmonių, pasakyti jiems daugiau, būti aktualesniems, interaktyvesniems ir efektyvesniems. Kaip šiandien atrasti savo klientą internete, kai didžioji dalis ten sutinkamų potencialių klientų ieško tik lengvai vartojamo turinio, o jų racionalus sprendimų priėmimas „ofline” režimu?

Tadas Deksnys - JAV-Lietuvos kompanijos „Unboxed” vadovas, su komanda vystantis „Word of mouth” marketingo platformą.

“Kaip iš lūpų į lūpas marketingas mažas kompanijas paverčia didelėmis”. Sujungdami 2 faktus: tai, kad 92 % žmonių pasitiki kitais žmonėmis labiau nei bet kokia reklamos forma, ir tai, kad vidutiniškai jie praleidžia po 1 val. 40 min. kasdien socialiniuose tinkluose, turime iššūkį, kaip kompanijoms atkreipti pirkėjo dėmesį ir nebūti ignoruojamoms. Pakalbėkime apie tai, kaip kelių žmonių kompanija su geru produktu gali virsti super sėkmingu verslu naudojant iš lūpų į lūpas marketingą, mikro-influencer’ius ir vartotojų generuojamą turinį socialiniuose tinkluose.

Simona Vilkaitė - „Socialaus marketingo“ projektų skyriaus GURU vadovė. Viena labiausiai patyrusių „Socialaus marketingo“ projektų vadovių, su socialinių tinklų rinkodara vedybinę sutartį sudarė prieš penkerius metus. Dirba ar dirbo su tokiais prekių ženklais kaip „Švyturys”, „Maxima”, „DNB”, „Omnitel”, „Teo” ir daugybe kitų.

“Neatrasti socialiniai tinklai ir neatrastos jų galimybės”. Savo reikmėms mes ir mūsų klientai naudojame daugybę socialinių tinklų. Tačiau, kai kuriame strategijas, planuojame reklamą ir mąstome apie ateities planus, 99% dėmesio atitenka „Facebook’ui”. Nepraleiskime progos įšokti į traukinį jam dar neįsibėgėjus. Pakalbėkime apie populiariausius „antruosius” ir jų siūlomas galimybes: „Instagram” istorijas, „YouTube” „challenge’us”, „Snapchat” filtrus ir kitas, šiandienos „nice to have“, rytojaus „must have“.

Andrius Grigorjevas -„Be&Do brand management“ agentūros strategas, dirbantis su trendais, inovacijomis ir vartotojų tyrimais.

“Paskui vartotoją su žemėlapiu”. Žemėlapiai mus gelbėja įvairiausiose situacijose ir dažnai iki puikios strategijos išpildymo mums pritrūksta dar vieno – vartotojo kelionės žemėlapio. Mąstydami apie produktų ir paslaugų pateikimą dažnai užmirštame į viską pažvelgti iš vartotojo / kliento perspektyvos ir spręsti problemas ten, kur jos atsiranda, ir kurti pridėtinę vertę ten, kur jos labiausiai reikia. Vartotojo žemėlapis padeda suvokti, kur ir kaip su mūsų prekės ženklu yra susiduriama bei kokius jausmus ir mintis jis gali sukelti. Nuoseklus pagrindinių interakcijų fiksavimas gali padėti atrasti naujas galimybes, kurių nematėme tol, kol į viską žiūrėjome iš  arti ir per trumpai.

Aušra Kuliešienė ir Ugnė Steliulionytė – didžiausios pasaulio tyrimų bendrovės „AC Nielsen” klientų aptarnavimo ir pardavimo skyriaus projektų vadovės.

“Arčiau, greičiau, tiksliau pasiekiamas vartotojas”:

- Kokie yra šiandienos vartotojai Lietuvoje ir kuo jie skiriasi nuo kitų Europos šalių vartotojų?
- Kokie vartotojų pagrindiniai rūpesčiai?
- Kaip keičiasi mažmeninės prekybos rinka Lietuvoje?
- Ką reiškia būti arčiau vartotojo? Kas svarbu Lietuvos pirkėjams?
- Kokios prekių kategorijos „traukia“ pirkėjus į parduotuves?
- Ar vartotojai/pirkėjai jautrūs kainoms ir akcijoms ir kaip jie reaguoja?

Donata Varnelienė - „TMD Partners” konsultantė. Aktyvaus asmeninio pardavimo ekspertė, pardavimo pajėgų ugdymo konsultantė, turinti ilgametės patirties asmeniniuose pardavimuose (B2B ir B2C), o pastaruosius trejus metus ugdė daugiau nei 600 pardavėjų, intensyviai dirbdama su pardavimų kokybės valdymo projektais. Daug dėmesio savo veikloje yra skyrusi kokybės standartų kūrimui ir diegimui, vertinimo sistemų kūrimui ir pačiam vertinimui, grįžtamojo ryšio teikimui.

–„Ačiū.“ – „Nėra už ką.“ – „Jūs teisus, nėra.“ Ką reiškia žengti ekstra mylią pardavimuose? Viršyti kliento lūkesčius ar tiesiog nueiti kelią iki galo? Ieškosime atsakymų, kaip sukurti pridėtinę vertę, leidžiančią būti žingsniu priekyje, kaip tą mylią nueiti pakeliui su klientu, kaip to nepaversi papildomu nereikalingu svoriu, kurį nešti sunku ne tik pardavėjui, bet ir klientui, kaip suprasti, kokia papildoma vertė klientui naudinga ir kaip nepardavinėti tada, kai jau parduota. O svarbiausia – suprasime, kad ekstra mylia visada žengiama savo kojomis, nes daugiau esu aš pats.

Andrius Chranovskis - 15 metų patirtį turintis lojalumo rinkodaros, CRM, tikslinės rinkodaros profesionalas. Sukūręs lojalumo programą OMNI ID, išvystęs legendinį LAISVALAIKĮ, keletą metų vystęs bankinių mokėjimo korteles bei jų pridėtines paslaugas, įkūręs lojalumo rinkodaros agentūrą MORES BONI, šiuo metu vadovauja MAXIMA LT Pirkėjų lojalumo valdymo skyriui bei didžiausiai Baltijos šalyse lojalumo programai AČIŪ.

“Lojalumo programų misija ir nauda verslui”. Vieniems lojalumas yra nuolaidų kortelė arba taškų kaupimas, kitiems – pakartotinis pardavimas, tretiems – pigus „spamo“ kanalas, ketvirtiems – kliento meilė ir susižavėjimas tavo „brandu”, penkti sako, kad lojalumas išvis nebeegzistuoja… Pakalbėjime, kas gi yra tas lojalumas, su kuo jis valgomas, kokia jo rolė versle ir kokia iš jo nauda? Kaip įdarbinti lojalumą pardavimams ir kokios dar galima išspausti naudos.

Darius Urlakis – prekės ženklų valdymo ekspertas, psichologas. Pastaruosius 7 metus atsakingas už ROL grupės valdomų prekės ženklų įskiepijimą šiaurės, vidurio ir rytų Europos rinkose.

“Kaip įstoti į klubą ir dominuoti jame”. Sėkmės istorija siekiant ROL Ergo tikslo – kurti sveikesnę bei darbo našumą didinančią darbo aplinką.

 

 

Etaplius informacija

Griežtai draudžiama Etaplius.lt naujienų portale skelbiamą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur. Draudžiama platinti Etaplius.lt bet kokio pavidalo medžiagą be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Etaplius.lt šaltinį. Ši informacija yra VšĮ “Šiauliai plius” nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija. Norint gauti sutikimą, reikia kreiptis el. paštu redakcija@etaplius.lt.

Komentuok mus Facebook`e

Komentarai: 2

  1. zosia
    2017-02-25 20:59 Atsakyti Pranešti

    ko reklamuojat PROPOZEDĄ? Ar čia reklama?

  2. Ledi
    2017-02-24 20:06 Atsakyti Pranešti

    Dalyvavau, labai patiko.

Komentaro rašymas