PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Verslas2024 m. Rugpjūčio 8 d. 09:22

Pernai beveik 80 proc. prekybos maistu rinkos užėmė penki prekybos tinklai

Lietuva

Maisto produktų krepšelis / Marius Morkevičius/ELTA

EtapliusŠaltinis: ELTA


313215

Didžiąją dalį mažmeninės prekybos maisto produktais rinkos – 77,2 proc. – užima tinklai „Iki“, „Lidl“, „Norfa“, „Rimi“ ir daugiausia rinkos tarp visų penkių bendrovių užimanti „Maxima“, o likusią rinkos dalinasi regioniniai ir smulkesni tinklai provincijoje, skelbia „Verslo žinios“.

Anot portalo, nors pernai iš didžiųjų mažmenininkų pernai didžiausią rinkos dalį užėmė „Maxima“ – 32,2 proc., ši dalis buvo 0,03 proc. mažesnė nei 2022 metais. „Norfos mažmena“ tapo per metus daugiausiai – 0,8 proc. – užimamą rinkos dalį auginęs tinklas (2022 m. siekė 11,02 proc., 2023 m. – 11,78 proc.).

Tarp didžiausių maisto produktais prekiaujančių mažmenininkų antroje vietoje atsidūrė „Iki Lietuva“, rinkos dalį paauginusi 0,02 proc. (nuo 13,31 iki 13,33 proc.), o trečioje ir penktoje sąraše atsidūrę „Lidl Lietuva“ su 13,08 proc. ir „Rimi Lietuva“ su 6,82 proc. užimamos rinkos dalies atitinkamai per metus jas mažino 0,2 ir 0,1 proc.

Valstybės duomenų agentūros duomenimis, 2023 m. mažmeninės prekybos maisto produktais rinka Lietuvoje iš viso sudarė 6,7 mlrd. eurų ir bendrai per metus paaugo 8,1 proc.

#MAISTO#PREKYBOS#TINKLAI#RINKA