Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Reporteris SkaistėŠaltinis: Etaplius.lt
Nuo šių metų lapkričio 30 dienos, susiklosčius nepalankiai epidemiologinei situacijai ir plintant COVID-19 virusui tarp VšĮ Žaslių PSPC personalo, Kaišiadorių rajono savivaldybės pavedimu Žaslių PSPC pacientus aptarnavo VšĮ Žiežmarių PSPC sveikatos priežiūros specialistai.
VšĮ Žiežmarių PSPC teko rimtas iššūkis kovoje su COVID-19 virusu – tenka koreguoti darbuotojų darbo krūvį, perskirstyti personalą sveikatos priežiūros veiklai užtikrinti ne tik Žiežmarių gyventojams, bet ir nuo lapkričio 30 dienos dirbti Žaslių PSPC. Žaslių PSPC per dieną vidutiniškai buvo suteikta 9 tiesioginės konsultacijos apsilankiusiems pacientams ir 33 nuotolinės konsultacijos.
Prioritetas buvo nuotolinių paslaugų teikimas, todėl į šiuos skaičius nepatenka tie asmenys, kurie tiesiog norėjo telefonu gauti gydytojo patarimą, kaip jiems elgtis sveikatos sutrikimo atveju. Šių paslaugų kiekis, pasak šeimos gydytojos, buvo didžiausias.
Žmonės dažniausiai kreipėsi į šeimos gydytoją dėl vaistų paskyrimo, siuntimų, nedarbingumo išdavimo. Tačiau, esant profesionaliai Žaslių PSPC komandai, kuri šiuo metu jau persirgusi arba neturi sveikatos sutrikimų, veikla centre nenutrūko ir buvo vykdoma. Taip pat dalis pacientų sėkmingai kreipėsi ir į Žiežmarių PSPC (10 pacientų).