Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Pexels.com nuotr.
Etaplius.ltŠaltinis: ELTA
„Pakeitimais palengvinsime konkurenciją ir dar labiau suvienodinsime sąlygas verslininkams, prekiaujantiems skirtingais alkoholiniais gėrimais mugėse, parodose ir masiniuose renginiuose“, – išplatintame pranešime cituojama ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė.
Šiuo metu skirtingas teisinis reglamentavimas apriboja arba draudžia alkoholinių gėrimų prekybą įvairių viešųjų renginių metu. Pasak ministerijos, tai iškreipia konkurencijos sąlygas, apriboja verslo galimybes dalyvauti renginiuose.
Įgyvendinus pakeitimus, mugėse, parodose ir masiniuose renginiuose verslininkai galėtų prekiauti iki 15 laipsnių siekiančiais alkoholiniais gėrimais.
Šiuo metu tokiuose renginiuose leidžiama prekiauti tik alumi ir sidru, o po pakeitimų, pasak EIM, verslininkai galėtų prekiauti ir vynu, silpnais alkoholiniais kokteiliais bei likeriais.
Pakeitimais taip pat patikslinama, kad interneto platformose, tokiose kaip „Bolt Food“, skelbiama su alkoholiu susijusi informacija nebūtų laikoma reklama. Kaip rašoma pranešime, šiuo metu tokios platformos privalo įsigyti licenciją mažmeninei prekybai alkoholiniais gėrimais, nors tiesiogiai pačios jais neprekiauja, o prekybą vykdo jų partneriai, kurie naudojasi paslaugomis.
Šiuo metu galioja absoliutus alkoholio reklamos draudimas, todėl siūloma tokia reklama nelaikyti ir informacijos apie maisto ir alkoholinių gėrimų derinimo rinkinius, įmonių gautus apdovanojimus, alkoholinio gėrimo gamybos technologijas, tradicijas.
Pakeitimais aiškiau nustatomos ir taisyklės, pagal kurias leidžiama dovanoti alkoholinius gėrimus reprezentaciniais tikslais. Taip pat siūloma leisti organizuoti degustacijas alkoholinių gėrimų gamybos patalpose, pranešė ministerija.
Šie Alkoholio kontrolės įstatymo pakeitimai bus teikiami svarstyti Seimui.