Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
BNS / Fotobankas nuotr.
Etaplius.ltŠaltinis: BNS
Grupė parlamentarų siūlo šių matuoklių įrengimą susieti su pavojumi eismo saugumui, kai kitais būdais jo sumažinti neįmanoma. Jie taip pat siūlo, kad matuoklių veikimo atstumas būtų iki 10 kilometrų, o vidutinio greičio matavimo ruožų galėtų būti iki trijų.
Parlamentarų siūlymu, viename kelyje galėtų būti iki penkių stacionarių matuoklių, o automagistralėse – tik tuose ruožuose, kur kelio danga neturi įtakos saugiam eismui.
Tuo metu Vyriausybės teigimu, siūlomi ribojimai nepagrįsti jokiais moksliniais tyrimais, skaičiavimais ar eismo saugumo rekomendacijomis, todėl jie gerokai sumažins matuoklių skaičių keliuose, nebus galima kovoti su greičio pažeidėjais.
Anot Susisiekimo ministerijos, Lietuvoje kelių ilgis yra nuo kelių dešimčių iki kelių šimtų kilometrų, todėl dalyje kelių nebūtų kontrolės, reikėtų demontuoti didžiąją dalį šiuo metu jau įrengtų ir veikiančių matuoklių.
Todėl Vyriausybė siūlo atsisakyti nuostatų dėl įrengimo principų, vietų, kur ketinama įrengti matuoklius, parinkimo kriterijų.
Taip pat siūloma nustatyti vėlesnį įstatymo įsigaliojimo laiką, pavyzdžiui, nuo kitų metų liepos, kad būtų spėta pasiruošti pokyčiams.