Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
BNS Fotobanko nuotr.
Žygimantas ŠilobritasŠaltinis: ELTA
Kaip teigia pareigybės įsteigimą pasiūliusi Susisiekimo ministerija, taip būtų stiprinamas Lietuvos ekonominių interesų atstovavimas užsienyje, optimizuotas geografinis atašė išsidėstymas, plėtojamas šiaurės–pietų krypties transporto koridorius jungiantis Baltijos, Juodąją ir Egėjo jūras.
Taip pat, institucijos manymu, įkūrus tokį atašė, būtų užtikrintas efektyvesnis Lietuvos dalyvavimas Ukrainos transporto ir susisiekimo infrastruktūros atkūrime, geresnis šalies poreikių supratimas.
Tikimasi, kad tokios pozicijos atsiradimas ambasadoje padės užmegzti ryšius tarp Lietuvos ir Ukrainos verslo ir institucijų. Be to, atašė leis palaikyti nuolatinį ryšį su Ukrainos valstybės institucijomis, dirbančiomis su transporto sritimi.
Ši transporto atašė bus išlaikoma iš Susisiekimo ministerijai patvirtintų valstybės biudžeto asignavimų. Anot institucijos, per metus jos išlaikymo lėšų poreikis būtų apie 75 tūkst. eurų.