Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Reporteris SkaistėŠaltinis: Etaplius.lt
Siekiant įgyvendinti projekto Nr. 07.1.1-CPVA-R-905-21-0006 „Raseinių m. centrinės dalies patrauklumo didinimas (rekonstruojant Vilniaus g. ir modernizuojant vietos bendruomenei svarbias viešąsias erdves)“ veiklą „Raseinių m. autobusų stoties prieigų sutvarkymas“ 2019 m. liepos 17 d. įvyko Raseinių rajono savivaldybės mero, mero pavaduotojo, administracijos direktoriaus, administracijos direktoriaus pavaduotojo, UAB „SDG“ inžinerijos departamento FIDIC inžinieriaus, atliekančio techninę priežiūrą, atsakingų specialistų ir rangovo UAB „Urbasta“ direktoriaus bei darbų vadovo susitikimas dėl rangos darbų sutarties įgyvendinimo.
Buvo aptarti rangos darbų defektai, galimybės juos ištaisyti, darbų kokybė ir terminai. Rangovui pateiktas defektinis aktas. Iki šiol į užsakovo (Raseinių r. savivaldybės administracijos) pastabas rangovas reaguodavo priešiškai. Šio susitikimo metu buvo pasiektas susitarimas ištaisyti defektiniame akte nustatytus darbus iki 2019 m. rugpjūčio 2 d.