Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Kastyčio Mačiūno nuotr.
Etaplius.LTŠaltinis: ELTA
„Dviračių takai Vilniuje nuosekliai ir užtrikrintai jungiami į vientisą tinklą. Tai reiškia, kad pagrindinėse dviratininkų judėjimo kryptyse lieka vis mažiau vietų, kur dviratininkams teks leistis į automobilių ar pėsčiųjų eismą, o artimiausias dviračių takas yra ne toliau nei už kilometro. Siekiame dar ambicingesnio tikslo – per kadenciją užtikrinti, kad daugumai dviratininkų artimiausias takas nuo namų būtų vos už 250 metrų“, – kalbėjo Vilniaus vicemeras Andrius Grigonis.
Pažymima, kad šią vasarą baigtos tiesti kelios dviračių takų jungtys: jau minėta atkarpa nuo Laisvės pr. iki Konstitucijos pr., nauja pusės kilometro dviračių tako atkarpa sujungė palei Kareivių ir Verkių gatves einančius dviračių takus. Naujas, taip pat apie pusės kilometro bendras pėsčiųjų dviračių takas nutiestas nuo Lietuvos kongresų ir parodų rūmų „Litexpo“ iki Lazdynų tilto.
Pilaitėje kartu su Smalinės gatvės tiesimu įrengtas ir 0,8 km dviračių takas tarp M. Mažvydo ir Vydūno gatvių. Ši atkarpa jungia du didelius gyvenamuosius kvartalus abipus Pilaitės prospekto.
Šią vasarą pradėtas tiesti ir naujas dviračių ir pėsčiųjų takas, kuris leis patogiai pasiekti Lentvarį ir Trakų Vokės dvarą iš Vilniaus centrinės dalies. 3,7 km dviračių takas eis palei Fermentų g., V. A. Graičiūno g., Stasylų g. ir Vinkšnų g. iki pat Trakų Vokės dvaro. Darbus planuojama baigti 2024 m. birželio mėnesį. Nutiesti šį taką kainuos apie 2,3 mln. eurų.
Savivaldybė nurodo, kad dar vienas takas iki lankytino objekto – Europos parko bus pradėtas tiesti jau šį mėnesį. 2,5 km dviračių ir pėsčiųjų takas drieksis nuo Žaliųjų ežerų, pro Balsius beveik iki pat Europos parko. Darbus planuojama baigti 2024 metų liepos mėnesio pabaigoje. Bendra projekto kaina – 3,6 mln. eurų.
Iš viso Vilniuje yra 144 km dviračių takų. Darbai finansuojami Europos Sąjungos, Kelių priežiūros ir plėtros programos bei Vilniaus miesto savivaldybės biudžeto lėšomis.