Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
BNS Fotobanko nuotr.
Augustas StankevičiusŠaltinis: BNS
Kaip BNS teigė VVT atstovė Giedrė Buivydaitė, sostinėje streiko metu turi dirbti bent pusė – 274 – autobusų vairuotojų, tačiau šiandien jų trūksta 77.
„Vien popietinio piko metu trūksta apie 50 vairuotojų“, – sakė įmonės atstovė.
Pasak jos, tai reiškia, kad vakarinio piko metu daugelio autobusų išvykimai bus itin reti.
Vis dėlto G. Buivydaitė pabrėžė, kad troleibusai vyksta įprastu streiko grafiku: „188 bendras skaičius yra, tai plius dar 11 išvažiavo, šiek tiek daugiau.“
VVT atstovės teigimu, įmonės ir profsąjungos derybos dėl streiko nutraukimo penktadienio vakarą tebesitęsia, ieškant abi puses tenkinančių sprendimų.
Bendrovė skaičiuoja, kad viena streiko diena jai kainuoja apie 150 tūkst. eurų negautų pajamų.
VVT sostinėje aptarnauja 76 iš 105 maršrutų: penkis greituosius, 17 troleibusų ir 54 autobusų. Keleivių vežimo paslaugas vykdo dar du vežėjai – „Transrevis“, ir „Kautra“, jos keleivius veža įprastu grafiku.
Streikas vyksta jau beveik dvi savaites.