Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
BNS Fotobanko nuotr.
Ignas DobrovolskasŠaltinis: Etaplius.LT
„Stipriai plečiame būsimą išvykimo terminalą ir priėjome iki tokio etapo, kada esamo terminalo prieigos bus pertvarkomos. Šiai dienai užvažiavimo pandusas keleiviams jau neveikia, tačiau išlieka galimybė patekti tiek pėstiesiems, tiek per senąjį terminalą pasinaudojant liftais“, – pirmadienį žurnalistams kalbėjo A. Dūmanas.
„Tikimės, kad šie smulkūs nepatogumai leis turėti ženkliai patogesnę infrastruktūrą ateityje. Numatome, kad naujo terminalo atidarymas bus 2025 m. vasario mėn. Tai tą laiką, iki vasario mėn. planuojame, kad keleivių kelias bus šiek tiek kitoks, kuomet bus negalima su automobiliu patekti į antrą aukštą. Tačiau yra kitos aikštelės, gana arti terminalo, kuriomis taip pat galės naudotis keleiviai“, – pažymėjo jis.
A. Dūmanas tikino, kad šiuo metu oro uosto prieigose yra 10 papildomų darbuotojų, kurie padeda keleivius nukreipti tinkama linkme.
„Aplink nemažai pertvarkų vykdoma dėl centrinio mazgo transporto prieigų pertvarkos, technologiškai to nebeįmanoma tęsti nevykdant šių darbų. Tai vienas iš etapų, kuris susietas su naujo terminalo atidarymu“, – sakė Lietuvos oro uostų atstovas.
„Esame pasamdę papildomus darbuotojus, kurie šiandien jau centrinės aikštės prieigose veikia, 10 papildomų darbuotojų padės keleivius nukreipti tinkama linkme. Anksčiau atvykimas sveikintinas dalykas, tačiau nebūtinas“, – tvirtino jis.
Galiausiai Lietuvos oro uostų Plėtros departamento vadovas kalbėjo, kad tolimesni planai dėl pokyčių Vilniaus oro uoste bus pristatyti birželio mėnesį.
UAB „Eikos statyba“ generalinis direktorius Almantas Čebanauskas teigė, kad keleiviai gali pajausti nepatogumų dėl panduso uždarymo, tačiau turėtų patogesniu tapti pėsčiųjų judėjimas.
„Norėčiau pasidžiaugti, nes tai yra visa ko pabaiga ir kažko pradžia. Panduso uždarymas yra susijęs su naujo terminalo statyba, galbūt keleiviai pajaus kažkokį nepatogumą, tačiau taip daromas ir patogesnis pėsčiųjų judėjimas. O pro pandusą spec. poreikių turintys asmenys galės patekti ir aptarnaujantis transportas“, – sakė A. Čebanauskas.
„Naujas terminalas skirsis nuo senojo tuo, kad bus žymiai greitesnė keleivių patikra ir visas mazgas bus paprastesnis. Po rekonstrukcijos jis apdoros gerokai didesnį keleivių kiekį“, – tikino jis.
Vilniaus oro uoste statomame naujame išvykimo terminale pernai baigti pastato pagrindinių konstrukcijų montavimo darbai – šiemet vykdomuose etapuose darbai jau vyksta terminalo viduje. Susisiekimo ministras Marius Skuodis yra tvirtinęs, kad naujasis terminalas leis VNO aptarnauti dvigubai didesnį keleivių skaičių.