Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Vilniaus oro uosto išvykimo terminalas. ELTA / Josvydas Elinskas
Ūla KlimaševskaŠaltinis: ELTA
„Jau turime tiek testuotojų, kiek ir tikėjomės surinkti – daugiau nei 1 tūkst. Būtent jie sausio mėnesį mums padės įvertinti, kaip realiomis darbo sąlygomis tarpusavyje sąveikauja dešimtys įvairių sudėtingų terminalo sistemų ir technologijų, ar jos veikia taip, kaip tikimės, ar reikia dar kažką tobulinti“, – pranešime cituojamas oro uostų operacijų vadovas Valdas Stropus.
Jis žurnalistams kiek anksčiau antradienį sakė, kad sausio 11 d. vyksiančiame testavime gali dalyvauti visi pilnamečiai asmenys, jis truks iki trijų valandų. Bus imituojami 6 skrydžiai, žmonės prieš tariamas keliones galės išbandyti 8 operacinio pasirengimo ir veiklos perkėlimo į naująjį terminalą etapus.
Bus testuojamos bagažo savitarnos ir nestandartinio, negabaritinio bagažo atidavimo sistemos, laipinimo kortelių skanavimo, aviacijos saugumo patikros zonos, laipinimo vartų zonos technologijos ir automatinė bagažo rūšiavimo sistema.
Tikimasi, kad ateinančių metų vasario 4 d. atidarius naują 14,4 tūkst. kv. metrų ploto terminalą Vilniaus oro uosto keleivių pralaidumas išaugs dvigubai – nuo 1,2 tūkst. iki 2,4 tūkst. keleivių per valandą.
Naujojo išvykimo terminalo statybas nekilnojamo turto (NT) plėtros bendrovė „Eika“ pradėjo praėjusių metų liepą. Visa terminalo statybų ir technologinių sprendimų diegimo kaina siekia per 70 mln. eurų.