Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Vilniaus miesto savivaldybės nuotr.
Etaplius.LTŠaltinis: ELTA
Nuo ketvirtadienio startuojančia savarankiško prašymo teikimo telefonu paslauga gyventojai galės pasinaudoti bet kuriuo jiems patogiu paros ir savaitės metu. Autovedlys padės pateikti prašymą dėl būsto šildymo ir vandens kompensacijų bei socialinės pašalpos ar prasitęsti šios paramos gavimą.
„Iki šiol gyventojai prašymą šildymo kompensacijai ar socialinei pašalpai galėjo teikti elektroniniu būdu arba atvykus į Savivaldybę. Žengėme dar vieną žingsnį supaprastinant procesą – ir nuo šiol vilniečiai paslaugą užsisakyti gali tiesiog skambučiu padedant garsiniam vedliui.
Šia galimybe pasinaudoti galės visi vilniečiai, kurie yra kreipęsi dėl socialinių išmokų paslaugų anksčiau ir naudoja klaviatūrą turintį telefoną“, – pranešime sako savivaldybės Socialinių išmokų skyriaus vedėja Ieva Paberžienė.
Paskambinus telefonu 8 700 35545, sistema atpažins skambinančiojo numerį ir jam reikės save autentifikuoti suvedant 4 paskutinius asmens kodo skaičius bei pasirinkti socialinės paramos rūšį.
Pareiškėjas gaus garsinį patvirtinimą apie užsakytą paslaugą ir papildomai bus informuotas trumpąja SMS žinute arba automatiniu skambučiu (jei naudojasi priemone, į kurią nėra galimybės išsiųsti SMS). Prireikus papildomų duomenų ar dokumentų su gyventojais susisieks Savivaldybės darbuotojai, teigiama pranešime.
Paslauga bus teikiama lietuvių, rusų, lenkų bei anglų kalbomis.