Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Alaina ŠtreimikytėŠaltinis: Šiaulių miesto savivaldybės inf.
Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktorius Antanas Bartulis pranešė, jog Savivaldybei ir ministerijoms išnaudojus 2023-ųjų asignavimus, šiemet bus užbaigta suplanuota geležinkelio vežė, esanti Šiaulių laisvojoje ekonominėje zonoje, o vėžei reikalingą krovos infrastruktūrą tikimasi užbaigti 2024-aisiais m.
Šiaulių LEZ vėžė.
„Sutarties pratęsimas su rangovu leis Šiaulių miesto savivaldybei turėti 2024-ųjų metų asignavimus, iš kurių galėsime finansuoti dalį krovos infrastruktūros darbų. Įvairios ministerijos mums ne kartą pabrėžė, kad 2023-ųjų asignavimus jau yra išnaudojusios, tačiau jos palaiko mūsų kvietimą prisidėti ir tikimės, kad skirstydamos 2024-ųjų biudžetą tai ir padarys“, – spaudos konferencijoje situaciją pristatė A. Bartulis.
Laisvosios ekonominės zonos kuria valstybės ekonominį potencialą
Viešasis logistikos centras sąmoningai yra kuriamas Šiaulių laisvojoje ekonominėje zonoje, nes šalia jo įsikūręs jau užpildytas pramonės parkas, taip pat Šiaulių oro uostas, kuris jau išnuomojo tris iš keturių sklypų, bei intensyviai ieško investuotojo ketvirtajam sklypui.
„Į šią situaciją reikia žiūrėti sistemiškai, ir Seimas ir Vyriausybė supranta, kad per Laisvąsias ekonomines zonas yra kuriamas valstybės ekonominis potencialas. Nereikia kritikuoti Šiaulių, kurie stengiasi sukurti kuo geresnes sąlygas verslui. Tokia mūsų pozicija nėra nauja, tai dešimtmečius Lietuvoje formuojama praktika“, – teigė Šiaulių miesto savivaldybės Administracijos direktorius.
A. Bartulis
Prie šio ekonominio potencialo kūrimo Šiauliuose jau prisidėjo Ekonomikos ir inovacijų ministerija bei Susisiekimo ministerija. A. Bartulis primena – iki galo įgyvendinus šį projektą į valstybės biudžetą kasmet keliautų iš įmonių mokamų mokesčių sugeneruotos lėšos, o mieste atsirastų papildomų darbo vietų. Šio projekto užbaigtumas būtų ypatingai svarbus visai Lietuvai.
Įrenginėjama infrastruktūra jau domina verslo atstovus
Gegužės mėnesį pramoniniame parke įsikūrusi „Ltintus“ per vieną dieną iš Šiaulių į Klaipėdos jūrų uostą eksportuoja net 4 jūrinius konteinerius. Šis pavyzdys įrodo, kad Šiauliuose veikiančiam verslui geležinkelio vėžė su tinkama krovos infrastruktūra – naudingi.
A. Bartulis praneša, kad ši situacija buvo pristatyta ir Verslo taryboje, kurioje susirinkę įmonių atstovai susidomėjo projektu. Įmonės siūlosi prisidėti ir prie geležinkelio vėžės darbo operavimo, kad jos įveiklinimas būtų dar greitesnis.