Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
BNS/Fotobanko nuotr.
Valdas PryšmantasŠaltinis: BNS
Savivaldybės administracijos direktorius Andrius Jurkus BNS sakė, kad dviračių tako tarp Kintų ir Ventės reikia ir dėl gyventojų bei turistų priekaištų.
„Daug priekaištų gauname iš turistų, iš gyventojų, kad turime tokį gražų regioną ir neturime dviračių susisiekimo nuo Kintų iki Ventės rago“, – BNS sakė A. Jurkus.
Šiuo metu savivaldybė ieško, kas parengtų tokio tako projektinius pasiūlymus – juos gavus būtų sprendžiama, kaip būtų galima tiesti maždaug 6–7 kilometrų ilgio dviračių taką šalia automobilių kelio.
„Esame sutarę su Lietuvos automobilių kelių direkcija, kad mes inicijuojame būtent šio dokumento parengimą, o tada, įvertinus visas galimybes, ieškome finansų kartu su direkcija būtent dėl dviračių tako įgyvendinimo. Pirmas dalykas yra teoriniame lygmenyje pasižiūrėti, ar fizinės galimybės leidžia, kokia yra sąmatinė vertė, o tada žiūrėti toliau“, – teigė A. Jurkus.
Anot jo, taip pat svarstoma galimybė Ventės ragą dviračių taku sujungti su Svencele – tam reikėtų asfaltuoti šias gyvenvietes jungiantį žvyrkelį per mišką.
„Kalbame su Klaipėdos rajono savivaldybe dėl kelio nuo Svencelės iki Kintų, tai žvyrkelis per mišką. Žiūrime teorines galimybes, kaip padaryti, kad tame kelyje atsirastų ir asfaltas, ir dviračių takas“, – BNS sakė A. Jurkus.
Šilutės turizmo informacijos centro duomenimis, Ventės rage, kuri garsėja savo ornitologine stotimi, kasmet apsilanko daugiau nei 15 tūkst. turistų.