PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Aktualijos2018 m. Kovo 24 d. 09:38

Varžtas blyne – ne pažeidimas?

Klaipėda

IŠVADA. Žemaičių blynus iš „IKI“ parduotuvės pirkusi ir juose metalinį daiktą radusi klaipėdietė negalinti patikėti, jog jos skundas buvo nepatvirtintas. © Skaitytojo nuotr.

Budintis BudėtojasŠaltinis: Etaplius.lt


32503

Valgydama parduotuvės „IKI“ gamybos žemaičių blynus, klaipėdietė nustėro - vos neatsikando į varžtą panašaus metalo gabalėlio. Moteris pasipiktinusi ne tik radiniu, bet ir parduotuvių tinklo išvada. Nors parduotuvė pinigus teigė grąžinsianti, tačiau skundo nepatvirtino. „IKI“ atstovai teigia, kad gamybos procese pažeidimų nerasta, o panašios situacijos dažnai būna ir surežisuotos.

„Viename iš blynų aptikau metalo gabalą. Tikriausiai tai - varžto dalis. Patikslinsiu, kad radinį teko ištraukti iš burnos, t. y. apie tai, kad blynai pagardinti metalu, sužinojau jau valgydama. Džiaugiuosi, kad tai nepakenkė mano sveikatai ir dantims, bet baisu pagalvoti, kas būtų, jeigu tokio maisto duočiau vaikui ir jis tą metalą prarytų„, - laiške rašė Žana, prieš keletą dienų apsipirkusi „Vėtrungės“ prekybos centre veikiančioje parduotuvėje „IKI“.

Moteris teigė nuotraukas iškart nusiuntusi parduotuvei „IKI“ ir tinklo operatoriui UAB „Palink“. Tačiau atsakymas moters netenkino.

Atsakyme buvo rašoma, jog buvo atliktas tyrimas - patikrintas visas gamybos procesas, tačiau jokių neatitikimų nerasta. Blynai buvo patikrinti ir nurodytoje parduotuvėje, ir kitose, taip pat jokių kokybės pažeidimų nenustatyta.

„Bet atrodo, kad iš tiesų jie nieko netikrino. Rastą metalinę detalę turėjau atvežti į parduotuvę - kad būtų galima ją ištirti ir sužinoti, iš kur ji atsirado maiste. Taip susitarėme su „IKI“ atstovais. Deja, to padaryti negalėjau visą savaitę, tačiau „IKI“ atstovai nepasidomėjo, kodėl detalė nebuvo pristatyta. Iš to sprendžiu, kad arba patikrinimas atliktas nebuvo, arba buvo atliekamas atmestinai“, - rašė klaipėdietė.

Galiausiai ji sulaukė atsiprašymo ir pasiūlymo grąžinti pinigus už blynus. Tačiau pridūrė, kad skundas nepasitvirtino.

„Ir viskas? Atrodo, kad parduotuvė turi labiau rūpintis savo pirkėjo saugumu. Ką reiškia, kad skundas nepasitvirtino? Turėjau likti be dantų, kad pasitvirtintų?“ - teiravosi moteris.

Parduotuvių tinklo „IKI“ viešųjų ryšių vadovė Berta Čaikauskaitė komentavo, jog tyrimui atlikti pats varžtas nebuvo būtinas. „Buvo tikrinama visa sistema, ar joje nebuvo trūkumų. Beje, pakavimo metu metalo detektoriai tikrina produkciją, ar viduje nėra kokių metalinių dalių viduje“, - teigė „IKI“ atstovė.

Nors neaišku, kaip tas varžtas atsidūrė maiste, parduotuvė, kaip ir visais kitais nemaloniais atvejais, pažadėjo grąžinti pinigus.

„Žinoma, būna atvejų, kai žmonės patys surežisuoja tokias situacijas, nes žino, kad gali atgauti piniginę kompensaciją. Taigi dėl to mes tikriname gamybos procesą: jei jame nerasta trūkumų, vartotojas gauna išvadą, kad skundas nepasitvirtino“, - sakė B. Čaikauskaitė.

Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos vyriausioji patarėja Jurgita Savickaitė teigė, jog per keletą artimiausių dienų skundas bus nagrinėjamas: „Reikia susipažinti su skundu, susisiekti su parduotuve, pasiaiškinti, koks ten buvo atliktas tyrimas. Bet kokiu atveju tikrinsime informaciją. Vienareikšmiškai atsakyti, ar šį atvejį tirsime, ar ne, tikrai dar negalime.“

Nors parduotuvė klaipėdietei pasiūlė draugiškai susitarti, tačiau jei išvados vartotojos netenkina, ji dar gali skųstis Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai.

Griežtai draudžiama „Vakarų eksprese“ paskelbtą informaciją kopijuoti ir platinti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitaip ją naudoti neturint raštiško leidėjų sutikimo.