Valstybinės reikšmės keliams Klaipėdoje tvarkyti reikia ir pinigų, ir bendro sutarimo

af97a098-7df8-4226-b4b1-94db1c6c8321
Klaipėda
Etaplius.lt Etaplius žurnalistas
Šaltinis:  Klaipėdos rajono savivaldybė

Uostamiestyje su darbo vizitu lankęsis susisiekimo viceministras Mindaugas Tarnauskas su Klaipėdos miesto vicemeru Algirdu Kamarausku aptarė svarbiausių susisiekimo infrastruktūros objektų uostamiestyje plėtros klausimus, jie iš esmės susiję su finansavimo galimybių paieška.

Klaipėdos miesto valdžios akiratyje – siekis išspręsti su eismu susijusias problemas, tai yra sklandų susisiekimą su pramonine zona, Klaipėdos miestu ir uostu.

Tarp svarbiausių Klaipėdos susisiekimo objektų – Baltijos prospekto, Šilutės plento (įskaitant įvažiavimą į Dubysos gatvę) ir Vilniaus plento žiedinės sankryžos rekonstrukcija. Nors eismas šia sankryža jau vyksta, tačiau visiškam projekto užbaigimui dar trūksta 1,5 milijonų eurų. Susisiekimo ministerija yra pažadėjusi skirti kiek daugiau nei milijoną, tačiau pakibo klausimas dėl trūkstamo pusės milijono eurų.

„Privalome ieškoti lėšų objektų užbaigimui, todėl su viceministru aptarėme būtent šį – vieną svarbiausių klausimų. Negalime leisti, kad pasikartotų Jakų žiedo rekonstrukcijos situacija. Jakų žiedinė sankryža, kuria sklandžiai įmanomas eismas Palangos, bet ne miesto kryptimi, iki šiol nėra pabaigta. Pabaigti šį objektą svarbu ir dėl to, kad būtų galima žengti kitą žingsnį, siekiant išspręsti esamas problemas, su kuriomis dažniausiai susiduria sunkiasvorių transporto priemonių vairuotojai, važiuojantys į Centrinio Klaipėdos terminalo jūrų perkėlą ir iš jos. Pakelėse stovintys autovežiai, tai nėra vien tik miesto problemos. Jos verčia miestą imtis drastiškų sprendimų – jei situacija nesikeis, ribosime eismą į uostą. Savivaldybė neturi viena už viską atsakyti“, – sako Klaipėdos vicemeras Algirdas Kamarauskas.

Viceministras patikino, kad Susisiekimo ministerijos pozicija dėl Baltijos estakados svarbos nepasikeitė, todėl bus ieškoma kitų finansavimo galimybių šio valstybinės reikšmės objekto Klaipėdoje statybos darbams iki galo užbaigti.

Ne ką mažiau svarbus klausimas – Lypkių gatvės rekonstravimas įrengiant viaduką per geležinkelio pervažą ir dviejų lygių sankryžos atsiradimas su krašto keliu Nr. 141 Klaipėda-Šilutė. Tačiau į Vyriausybės patvirtintą Kelių priežiūros ir plėtros programą šis objektas nebuvo įtrauktas.

„Viliuosi, kad dar šį klausimą pavyks aptarti su susisiekimo ministru, kadangi šio kelio rekonstrukcija strategiškai svarbus susisiekimo mazgas, sumažinsiantis ateityje sunkiasvorių automobilių srautą per miestą“, – sako vicemeras Algirdas Kamarauskas. 

Klaipėdos miesto savivaldybė jau kelis mėnesius prašo panaikinti „Stop“ ženklą prie Tilžės gatvės geležinkelio pervažos. Ne viename vykusiame susitikime buvo paaiškinta, kad „Stop“ ženklas galėtų būti panaikintas įrengus šlagbaumą. Sutarta, kad ši problema bus sprendžiama prioritetine tvarka, tačiau klausimo sprendimas dėl darbuotojų kaitos įstrigo bendrovėje „LTG Infra“.

Susisiekimo viceministrui primintas ir pažadas įrengti dviejų lygių pėsčiųjų perėją per geležinkelį Pušyno gatvėje.

Susisiekimo viceministras M. Tarnauskas patikino, jog ministerijai yra žinomi Klaipėdai tenkantys susisiekimo iššūkiai, jis pažadėjo, jog ir ateityje bus dedamos pastangos juos spręsti.