Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Pixabay.com nuotr.
Reporteris MonikaŠaltinis: Etaplius.lt
Pastarosiomis dienomis Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (toliau – Tarnyba) sulaukia vartotojų prašymų bei pasiteiravimų dėl elektroninėje parduotuvėje www.telemaxi.lt užsakytų, tačiau nepristatytų prekių. Tarnyba ragina vartotojus išlikti budriems ir teikia kelis svarbiausius patarimus apie tai, kaip išvengti galimai fiktyvių internetinių parduotuvių.
Pardavėjo pareiga pristatyti prekę
Tarnyba primena, kad vadovaujantis Civiliniu kodeksu, pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 30 dienų nuo sutarties sudarymo dienos (jeigu nebuvo susitaria kitaip) pristatyti daiktus juos perduodant pirkėjui arba perleidžiant pirkėjui jų valdymą. Tuo atveju, jeigu pardavėjas nepagrįstai atsisako perduoti daiktus vartotojui, vartotojas turi teisę atsisakyti vykdyti pirkimo–pardavimo sutartį ir reikalauti atlyginti nuostolius.
Kaip elgtis nukentėjus?
Vartotojas, kuriam nebuvo pristatytos jo užsakytos prekės, pirmiausia privalo raštu kreiptis į pardavėją ir nurodyti savo reikalavimą. Pardavėjas privalo neatlygintinai išnagrinėti vartotojo kreipimąsi ir, kai nesutinka su vartotojo reikalavimais, privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nuo vartotojo kreipimosi gavimo dienos, pateikti vartotojui išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei per 14 kalendorinių dienų nuo vartotojo kreipimosi į pardavėją vartotojui nėra pateikiamas atsakymas, arba pardavėjo atsakymas vartotojo netenkina, vartotojas turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą dėl ginčo nagrinėjimo alternatyvia (ne teismo) ginčų nagrinėjimo tvarka. Taip pat siūlytume kuo skubiau kreiptis į savo banką bei pasiteirauti dėl pinigų susigrąžinimo galimybės.