Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Etaplius.ltŠaltinis: Etaplius.lt
Reklaminis vaizdo klipas – veiksmingas rinkodaros įrankis
Statistika atskleidžia, kad net 85 procentai verslų pasitelkia reklaminius vaizdo klipus kaip vieną svarbiausių rinkodaros įrankių. Žinoma, tokių vaizdo įrašų kūrimas reikalauja specifinių žinių. Šiuolaikinis vartotojas yra pripratęs prie greito gyvenimo tempo, jis neturi laiko ilgoms reklamoms. Todėl ypač svarbu, kad reklaminis klipas būtų neištęstas ir lengvai suprantamas. Rekomenduojama transliuoti ne ilgesnius nei 15 sekundžių vaizdo įrašus.
Klipo kūrimas rinkodaros tikslams reikalauja žinių ir išmanymo apie vartotojo psichologiją. Tad kuriant vaizdo įrašą privalu laikytis kelių itin svarbių rekomendacijų:
pateikite glaustą informaciją. Jūsų tikslas – informuoti potencialų pirkėją apie prekę ar paslaugą. Venkite didelės apimties teksto, nebūtinos informacijos ar dėmesį blaškančių efektų. Informacija turi būti pateikta aiškiai ir trumpai;
išskirkite būtiniausią žinutę. Priklausomai nuo jūsų poreikio tai gali būti – logotipas, prekės ženklas, naujo produkto vaizdas ir panašiai. Svarbiausia naudoti ryškų ir aiškiai matomą vaizdą, dideles raides ir įskaitomą tekstą;
išnaudokite erdvę. Vaizdo klipe besisukantys kadrai, vaizdai, tekstas ir kiti grafiniai elementai, turi užimti didžiąją dalį ekrano. Taip vartotojas aiškiau matys reklaminį klipą;
vaizdo klipe naudokite visą būtiną informaciją, kad vartotojas jus įsimintų. Žmogus geriau įsimena informaciją, kuri yra pateikiama tiek naudojant vaizdinę medžiagą, tiek tekstą. Pavyzdžiui, šalia logotipo, parašykite ir įmonės pavadinimą. Taip vartotojas jus geriau įsimins;
nuspręskite, kur norėsite skelbti vaizdo įrašą. Tuomet žinosite, kokiu formatu reikia sukurti failą, kokios kokybės įrašo jums reikia. Tai techniniai klausimai, į kuriuos būtina sau atsakyti.
Geriausia erdvė vaizdo įrašų transliavimui – LED ekranai
Reklaminių klipų tikslas – pritraukti vartotojų dėmesį, supažindinti su prekės ženklu, teikiamomis paslaugomis. Labai svarbu ir tai, kad vaizdo įrašas būtų įsimenamas, kad žmogus suprastų jam siunčiamą žinutę. Vienas iš efektyviausių būdų skleisti žinią ir pasiekti numatytus rinkodaros tikslus – reklaminius vaizdo klipus transliuoti inovatyviuose LED lauko ekranuose.
Tai aukštos rezoliucijos ekranai, todėl kokybiškas vaizdas matomas įvairiais rakursais – tiek iš toli, tiek iš arti. OWEXX ekranai įkurti visoje Lietuvoje, jiems parinktos strategiškai geriausios vietos mieste. Dažniausiai tai yra judriausių gatvių sankryžos, lankomiausių parduotuvių erdvės ir pan. Patyrę rinkodaros specialistai rekomenduoja reklaminius klipus transliuoti ne viename ekrane, o rinktis bent kelis, skirtingose vietose.
Taip pat labai svarbus aspektas – parodymų skaičius. Kuo dažniau ir ilgiau jūsų reklama suksis LED lauko ekrane, tuo daugiau žmonių dėmesio pritrauks. Nuolat matoma reklama nelieka nepastebima. Yra žinoma, kad gyventojai net 48 procentais patikimiau vertina prekės ženklą, kurio reklamą pastebi LED vaizdo ekranuose. OWEXX siūlo lauko ekranus ne tik didžiausiuose Lietuvos miestuose, bet ir mažesniuose. Įmonė nuolat plečia savo tinklą.
Viena iš naujesnių erdvių – Alytaus mieste esantis LED lauko reklamos ekranas „Maxima“. Naujosios ir Putinų gatvių sankirtoje esantis ekranas yra kiek daugiau nei 14 kvadratinių metrų dydžio. Netoliese svarbiausios miesto parduotuvės, prekybos centrai ir laisvalaikio praleidimo vietos, todėl kas savaitę čia pravažiuoja ar praeina apie 289 tūkstančiai vartotojų.
DAUGIAU INFORMACIJOS:
LED lauko ekranų tinklas Lietuvoje – „2go“
LED lauko ekranai Alytuje
https://www.2go.lt/ekranai/alytus
LED lauko ekranas Alytuje „Maxima“
https://www.2go.lt/ekranai/alytus/ekranas-maxima-alytuje.html
Lauko ekranai
Reklamos lauko ekranuose kainos
Reklaminių klipų kūrimas
https://www.2go.lt/reklaminiu-klipu-kurimas
Reklama