Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
© Tomasfoto.lt
Reporteris LinaŠaltinis: Etaplius.lt
Šeštadienį būrys drąsių moterų rinkosi į uostamiestyje įsikūrusį viešbutį „Ararat“, kur vyko jau trečioji „FenoQ Tricollagen“ organizuojama ambasadorių atranka. Moterys čia atvyko dėl galimybės tapti naujuoju grožio ir sveikatos produktų reklaminiu veidu. Vieną iš komisijos narių kėdžių užėmusi viešumoje retai matoma dainininkė Violeta Tarasovienė sutiko pasidalinti mintimis apie meilės sau svarbą, tikrąją moters laimę bei atskleisti savo slaptus grožio ritualus.
Lietuvoje ir už jos ribų didelio populiarumo sulaukusios „FenoQ Tricollagen Peptide“ produktų linijos grožiui ir sveikatai kūrėjai sukvietė būrį drąsių ir savimi pasitikinčių moterų išbandyti jėgas atrankoje dėl galimybės tapti jų produktų linijos reklaminiu veidu. Tai jau trečiasis, paskutinysis, atrankos etapas, tad visai netrukus paaiškės, kas gi taps produktų ambasadorėmis.
„Organizuojame šias atrankas su šūkiu, jog kiekviena moteris turi sparnus. Norime paskatinti moteris nebijoti atsiskleisti ir įveikus visus kompleksus, pamilti tikrąją save. Kiekviena esame savaip graži ir unikali“, – apie kastingo idėją pasakojo viena produktų kūrėjų Lina Jakimavičienė.
Komisijos narių kėdes Klaipėdoje užėmė gražios ir veiklios, visiems puikiai pažįstamos moterys: tai dainininkė Violeta Tarasovienė, aktorė Justė Zinkevičiūtė, „TV pagalbos“ gelbėtoja Sandra Žutautienė ir Klaipėdos pilies džiazo festivalio organizatorė, Klaipėdos miesto mero žmona Inga Grubliauskienė.
97.jpg
Visos jos neslėpė, jog ne tik grožis, bet ir gera savijauta yra be galo svarbus dalykas, o anot Justės, galimybė būti savimi ir moters pasaulio puoselėjimas gali įkvėpti net ir smagiems netikėtumams. Jai pritarė ir Sandra, teikdama jog savo darbe sutinka įvairiausių moterų, kurioms reikia begalinės drąsos įveikti gyvenimo mestus išbandymus. Komisijos kėdę užėmusi ir „FenoQ“ produktų kūrėja L. Jakimavičienė neslepia džiaugsmo, jog šios atrankos ne tik skatina moteris išlipti iš komforto zonos, bet ir sukuria bendrystės jausmą.
„Visoms dalyvėms palinkėčiau, kad jos pasitikėtų savimi ir būtų drąsios. O galbūt kaip tik kartais tas kuklumas gali sužaisti, tačiau jeigu jau atėjai į tokią atranką – tai eik drąsiai, aukštai iškelta galva ir pasitikėk savimi!“, – įkvėpimo susirinkusioms linkėjo Violeta.
Nedažnai viešumoje matoma dainininkė Violeta Tarasovienė, šįkart užėmusi komisijos narių kėdę, negailėjo gražių žodžių susirinkusios atrankos dalyvėms bei atviravo, jog moters grožio sąvoka apima gerokai daugiau savybių nei išorinės ypatybės.
„Man graži moteris yra ta, kuri labiau spinduliuoja savo vidinį, nei išorinį grožį. O vidinio grožio apibrėžimas turi daug dedamųjų – tai išsilavinimas, manieros, vertybės. Kalbant apie išvaizdą, mano galva, moteris neturėtų būt padauginusi makiažo, gražiai ir tvarkingai apsirengusi. Tačiau fasadas toli gražu nėra svarbiausias“, – pasakojo Violeta.
59.jpg
Anot žinomos moters, labai svarbu rasti balansą tarp vidaus ir išorės, o graži moteris visada spinduliuos laime, kurią suteikti ji sau gali tik pati.
„Rasti harmoniją tarp išorinio ir vidinio grožio padeda darbas su savimi, tobulėjimas, akiračio plėtimas. Moteris pati paverčia save laiminga, niekas kitas už ją to nepadarys. Ir jokiais būdais negalima prikaišioti vyrui, jog jis nepadarė tavęs laimingos. Moteris, kaip ir kiekvienas žmogus, turi žinoti, ko nori gyvenime, pati to siekti ir nelaukti, jog kažkas už ją atneš tą laimę ant lėkštelės“, – drąsiai teigė Violeta.
Moteris atvirauja, jog savyje ji neretai įžvelgia trūkumų, su kuriais tenka stoti į akistatą ir juos įveikti. Tačiau ne visada viskas taip paprasta.
„Mylėti save man tikrai nėra lengva, turiu sau daug kritikos ir pretenzijų. Reikia labai stipriai dirbti su savimi, jog pasiektum tą pilną pasitenkinimą. Visos moterys yra savikritiškos, viena daugiau, kita mažiau, tačiau užtikrintumo ir pasitikėjimo savimi, manau, galima išmokti“, – sakė Violeta.
Paklausta apie slaptus grožio ritualus, Violeta atviravo, jog daug dėmesio procedūroms neskiria, tačiau vieną dalyką savo išvaizdoje prižiūri itin preciziškai.
„Kartais pasimėgauju vakariniu masažu, naudoju veido kaukes, tačiau svarbiausias mano ritualas – švariai išvalyti dantis. Galiu net tris kartus per dieną išsivalyti, jeigu jaučiu, kad man to reikia. Nuoširdi, graži šypsena puošia kiekvieną“, – savo tobulos šypsenos paslaptį atskleidė dainininkė.
38.jpg
Į Klaipėdoje vykusį kastingą iš beveik 200 anketas siuntusių moterų buvo pakviestos dvi dešimtys damų. Viena jų – Daiva, atrankoje dalyvaujanti jau antrus metus ir be galo besidžiaugianti, jog pirmasis dalyvavimas jai padovanojo draugystę su atrankos metu sutikta bičiule. Kita dalyvė Renata atviravo, jog būdama dviejų vaikų mama ir dirbanti Lietuvos verslo kolegijos Teisės katedros vedėja retai randa pakankamai laiko pasirūpinti savimi, tačiau pažadėjo visiems po šios atrankos tai pakeisti. Iš Utenos kilusi Sandra visada svajojo gyventi prie jūros, todėl nepabijojus pokyčių ji persikėlė į Klaipėda, kur atėjus laikui, atidarys savo šokių studiją. Jūreivių įdarbinimo agentūroje jau dešimtmetį dirbanti Greta teigia, jog be galo myli savo darbą ir tiki, kad moters grožis slypi jos charizmoje, o Žiginta, nors ir įžengus į šeštą dešimtį, tačiau trykšta energija, veikliai organizuoja renginius, yra baseino trenerė Palangoje ir visas komisijos nares užkrėtė savo plačia šypsena.
„Mūsų renginiai sujungia bendramintes moteris, jų metu užsimezga gražiausios pažintys ir draugystės. Pastarųjų metų patirtis rodo, jog moterys yra be galo susidomėjusios mūsų produktais, palaiko mūsų misiją. Rūpintis savimi, savo sveikata yra labai svarbu ir džiugu, jog mūsų kuriama „Tricollagen Peptide“ ir „Microhyaluron“ produkcija gali prisidėti prie moters odos, plaukų ir nagų puoselėjimo. Produktų ambasadorėmis tikslingai renkamės paprastas, žemiškas moteris, kurios nėra ragavusios modelio duonos, nes norime moterims parodyti, jog kiekviena gali turėti sparnus ir jais skristi“, – teigia L. Jakimavičienė.
„FenoQ“ reklaminio veido atranka rengiama jau ne vienerius metus. Kaskart ji sulaukia itin didelio dailiosios lyties atstovių dėmesio. Šįmet kastinge panoro dalyvauti per 500 moterų, tačiau ambasadorėmis taps tik trys damos, kurių laukia itin maloni veikla – fotosesijos, reklaminio klipo filmavimai, įvairūs renginiai ir prizai.
Atrankos kriterijai – paprasti ir aiškūs. Produktų kūrėjai, padedami komisijos narių, ieško įkvepiančių, žavių, žemiškų moterų, kurių asmenybės ir gyvenimiškos patirtys galėtų tapti tikru įkvėpimu ir kitoms moterims. O būtent to ir siekia „Tricollagen“ kūrėjai – skatinti moteris mylėti save, įkvėpti atvira širdim, priimti gyvenimo metamus iššūkius ir aukštai iškelta galva keliauti savo tikslų link.
14348970-1250132908350986-623096437-n.jpg