Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Klaipėdos uosto nuotr.
Reporteris IngaŠaltinis: Etaplius.lt
Klaipėdos jūrų uoste sekmadienį į aplinką patekus dyzelinui, Lietuvos deleguotas eurokomisaras Virginijus Sinkevičius sako, kad Klaipėdos uostas turi imtis rimtesnio vaidmens, kad panašūs įvykiai nepasikartotų.
„Iš kur, iš kokios konkrečios įmonės prasidėjo tarša, klausimas lieka, bet akivaizdu, kad tai viena iš uosto įmonių. Šiuo atveju man tikrai pritrūko uosto lyderystės tiek surenkant taršą, tiek išaiškinant taršos šaltinį. (...) Uostas skelbia apie žaliojo uosto viziją, po kelių dienų vyksta štai tokie incidentai. Matau didelių neatitikimų ir manau, kad uostas turi imtis daug rimtesnio vaidmens užtikrinant, kad panašūs įvykiai nepasikartotų“, – „Žinių radijui“ trečiadienį sakė V. Sinkevičius.
„Antra, žinau, kad uostas turi ir techninių galimybių užtikrinti teršalų surinkimą kuo greičiau ir efektyviau, nutikus panašiems atvejams“, – pridūrė eurokomisaras.
Jis akcentavo, kad planuojamoje pasirašyti deklaracijoje dėl Baltijos jūros taršos mažinimo didžiausias dėmesys bus skiriamas dviem problemoms – eutrofikacijai ir netvariai žvejybai.
„Šioje vietoje tiek vieno, tiek kito tikslo, manau, galime pasiekti, nes kviečiu deklaraciją pasirašyti ne tik už aplinką, bet ir už žemės ūkį atsakingus ministrus. Šiuo atveju nuo žemės ūkio ministrų, nuo jų darbo su ūkininkais labai smarkiai priklausys, kaip mes sėkmingai galėsime kovoti su eutrofikacija, lygiai taip pat daugelis jų yra atsakingi už žvejybą“, – sakė V. Sinkevičius.
Baltijos jūra patenka tarp labiausiai užterštų jūrų visame pasaulyje.