Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
J. Urbonaitės nuotr.
Etaplius.ltŠaltinis: Etaplius.LT
„Iš maratono greičio ruožo esam priversti trauktis. Bandėm dar toliau važiuot, bet matau, kad tas automobilis gali likti kopose keliom dienom. Kas nutiko? Nutiko tai, kad už vienos kopos buvo gili duobė ir į ją pataikėm nosimi. Greitis nebuvo didelis, bet to užteko, kad vienas iš šakės tvirtinimų atitrūktų – tiesiog varžtas nutrūko. Negalim pakeisti, nes dalis varžto liko savo vietoj. Bandėm toliau važiuoti, tvirtinti diržu ir taip toliau, bet matau, kad per didelė rizika, nes net paprastu keliu važiuojant ji sunkiai valdoma“, – pasakojo V. Žala.
Pasitraukimas iš greičio ruoožo reiškia, kad komanda nebesivaržys dėl pozicijų Dakaro rezultatų lentelėje, bet po poilsio dienos gali startuoti „Dakar Expierience“ kategorijoje.
Po penkių etapų V. Žala buvo septintoje vietoje.