Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Wikipedia/Vilensija nuotr.
Reporteris MonikaŠaltinis: Etaplius.lt
AB „Utenos trikotažas“ įmonių grupė pirmą šių metų pusmetį uždirbo 0,6 mln. Eur ikimokestinio pelno, pardavimus augino 26,1 proc.
Didžiausia Vidurio ir Rytų Europos tekstilės įmonių grupė „Utenos trikotažas“ pirmą pusmetį pardavė produkcijos ir suteikė paslaugų už 14,6 mln. Eur, t.y. 26,1 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį 2017 metais. Bendrovės „ pajamos pirmą pusmetį siekė 13,0 mln. Eur, lyginant su tuo pačiu metu pernai, jos augo 32,3 proc.
Nuoseklus ir užtikrintas pardavimų augimas leido beveik trigubai padidinti grupės pelną - pirmą metų pusmetį prieš mokesčius jis pasiekė 0,6 mln. eurų. Grupės EBITDA siekė 0,9 mln. Eur, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, fiksuotas 34,6 proc. augimas.
Užsakomųjų trikotažo gaminių pardavimai pirmą pusmetį sudarė 11,4 mln. Eur, t.y. 36 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Spartus augimas fiksuotas pagrindiniuose eksporto regionuose - Skandinavijoje ir vokiškai kalbančiose šalyse (DACH) - kur pardavimai atitinkamai augo 39,2 ir 36,2 proc. Bendras grupėje pagaminamos produkcijos eksportas pirmą šių metų pusmetį sudarė 82,7 proc. visų grupės pajamų ir siekė 12,0 mln. eurų.
Augo ir nuosavų bendrovės „Utenos trikotažas“ prekių ženklų - UTENOS ir ABOUT - pardavimai. Antrąjį metų ketvirtį šios produkcijos pardavimai padidėjo 18,7 proc. ir pirmojo metų pusmečio pabaigoje jos buvo parduota už 1,7 mln. Eur, t.y. 10,2 proc. daugiau nei 2017 metais. Grupės bendrovės „Šatrija“ siuvamų funkcinių-techninių gaminių šį pusmetį buvo realizuota už 1,5 mln. Eur (8,7 proc. mažiau nei pernai).
„Kaip ir tikėjomės, antrą metų ketvirtį pavyko išlaikyti stiprų grupės pardavimų augimo pagreitį. Nors dėl sezoniškumo antrasis metų ketvirtis būna prasčiausias, „Utenos trikotažo“ grupei pavyko pasiekti didesnes veiklos apimtis ir, nepaisant reikšmingai augusių žaliavų ir darbo užmokesčio sąnaudų, dirbti pelningai, - sako „Utenos trikotažo“ generalinis direktorius Algirdas Šabūnas. - Turimi užsakymai trečiajam šių metų ketvirčiui leidžia prognozuoti spartaus grupės pardavimų augimo tęstinumą“, - priduria A. Šabūnas.
„Utenos trikotažas“ - didžiausia ir moderniausia Vidurio ir Rytų Europos tekstilės įmonių grupė, priklausanti SBA koncernui. Įmonių grupei priklauso bendrovės „Šatrija“, „Gotija“ ir „Mrija“ (Ukraina). Bendrovė „Utenos trikotažas“ valdo du mažmeninės prekybos prekių ženklus - UTENOS ir ABOUT. 2017 metais AB „Utenos trikotažas“ pirmoji Lietuvoje prisijungė prie „Greenpeace“ projekto už švarią madą „Detox“ ir įsipareigojo iki 2020 m. įsipareigoja savo gamybos grandyse eliminuoti žaliavas, galinčias turėti neigiamą poveikį žmogui ar aplinkai.
ELTA