Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
"Utenos trikotažo" nuotr.
Reporteris MonikaŠaltinis: Etaplius.lt
Tekstilės įmonių grupės „Utenos trikotažas“ palyginamosios praėjusių metų pajamos padidėjo iki 30,9 mln. eurų, t. y. 19,6 proc. Pagrindinės grupės bendrovės „Utenos trikotažas“ palyginamosios pajamos taip pat augo - praėjusių metų pabaigoje jos siekė 27,4 mln. eurų, t. y. 21,5 proc. daugiau nei 2017 metais. Pardavimų augimo apimtis lėmė į ekologišką ir tvarią gamybą orientuotų technologijų diegimas, lanksti gamyba ir plačios galimybės plėtojant naujas medžiagas.
„Investicijos į tvarią gamybą, naujų medžiagų ir gaminių vystymas leido suformuoti stipriai diversifikuotą klientų portfelį tikslinėse rinkose. Pernai beveik pusę „Utenos trikotažo“ pardavimų sudarė per pastaruosius penkerius metus pritrauktų klientų užsakymai“, - pranešime cituojamas „Utenos trikotažo“ generalinis direktorius Algirdas Šabūnas.
Grupės palyginamasis pelnas iki mokesčių praėjusiais metais augo tris kartus - iki 1,2 mln. eurų, kai 2017 m. pelnas iki mokesčių sudarė 0,4 mln. eurų. Palyginamasis grupės pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją (EBITDA) rodiklis praėjusiais metais siekė 2,08 mln. eurų, arba 41 proc. daugiau nei 2017 metais.
„Nepaisant kvalifikuotos darbo jėgos trūkumo ir didėjančių jos kaštų žymaus neigiamo poveikio pelningumui, augančios grupės pardavimų apimtys leido uždirbti didesnį ikimokestinį pelną“, - teigė A. Šabūnas.
Kaip skelbiama pranešime, grupės eksportas pernai augo 24 proc., iki 25,1 mln. eurų. Bendras grupėje pagaminamos produkcijos eksportas sudarė 81 proc. visų grupės pajamų. Tuo metu užsakomųjų trikotažo gaminių pardavimai praėjusiais metais didėjo 24 proc., iki 23,7 mln. eurų, funkcinių-techninių drabužių gamybos bendrovės „Šatrija“ pardavimai padidėjo 6,5 proc., iki 3,4 mln. eurų.
Nuosavi prekių ženklai - UTENOS ir ABOUT - pardavimus augino 8 proc., iki 3,8 mln. eurų. Daugiau nei du kartus augo nuosavų prekinių ženklų e. prekybos apimtys, buvo plečiamas fizinių parduotuvių tinklas - šiuo metu Lietuvoje veikia 17 firminių „Utenos trikotažo“ parduotuvių, kurių dauguma yra valdomos franšizės pagrindu.
„Utenos trikotažo“ grupės investicijos į naujas technologijas, įrangą, programinių valdymo sistemų modernizavimą praėjusiais metais siekė apie 0,9 mln. eurų.
ELTA