„Utenos trikotažas“ atsisako mados ženklo „About“ parduotuvių

632d8b2306a2f20220923zged3202
Utena
BNS/Fotobanko nuotr.
Etaplius.lt Etaplius žurnalistas
Šaltinis:  ELTA

AB „Utenos trikotažas“ nusprendus koncentruotis į didžiausias pajamas generuojančią užsakomosios gamybos veiklą, buvo atsisakyta inovatyvios ir tvarios mados ženklo „About“ parduotuvių – jas vysčiusi antrinė bendrovė „Aboutwear“ dar neišregistruota, bet jau sustabdžiusi komercinę veiklą, praneša „Verslo žinios“.

SBA grupės bendrovės „Utenos trikotažas“ vadovė Nomeda Kaučikienė leidiniui dar sakė, kad jų parduotuvių tinklo mažėjimas susijęs su strateginiais sprendimais, kurie lėmė esminius bendrovės vystomo prekių ženklo „Utenos“ pokyčius.

2020 m. Lietuvoje dar veikė 18 firminių „Utenos trikotažo“ parduotuvių, kurių dauguma buvo valdomos franšizės pagrindu. Šiuo metu „Utenos trikotažas“ vysto elektroninę parduotuvę ir valdo 4 fizinius prekybos taškus.