Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
PLANAI. Vėluoja tiek miesto bendrojo plano koncepcijos, tiek uosto bendrojo plano patvirtinimas. © Egidijaus JANKAUSKO nuotr.
Reporteris UgnėŠaltinis: Etaplius.lt
Taip jau atsitiko, kad baigiantis 2018-iesiems Klaipėdos miesto savivaldybė nesuskubo pasitvirtinti miesto bendrojo plano koncepcijos. Deja, ir Uosto direkcijai nepavyko patvirtinti uosto bendrojo plano. Be abejo, tai lėtina ambicingų planų įgyvendinimą.
„Deja, mūsų valstybėje dar yra daug biurokratinių procesų. Kadangi mes turime daug nuogąstavimų, įvairiausių fobijų, prarandame galimybę planus parengti greitai. Istorija jau rodo, kad uosto bendrojo plano parengimas buvo seniai reikalingas. Šiandien pritraukti investuotojus į jau paruoštus plotus, jeigu nėra komunikacijų, sunku. Jie tokius plotus vadina bulvių laukais ir sako, kad į tokias vietas neina. Vadinasi, reikia ne tik turėti planavimo dokumentus, bet ir tinkamas komunikacijas. Verslui labai svarbus įsisteigimo greitis“, - sako Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Arvydas Vaitkus.
Jis neneigia, kad Uosto direkcija su bendruoju planu jau šiek tiek vėluoja. Norėta jį patvirtinti iki 2018 metų pabaigos.
„Labai tikiuosi, kad uosto bendrasis planas, kuris netrukus bus perduotas Vyriausybei derinti, jos bus gana greitai suderintas ir patvirtintas. Tai mums atvers naujas galimybes eiti į priekį formuojant naujas teritorijas tiek pietinėje, tiek šiaurinėje uosto dalyse“, - sakė A. Vaitkus.
Išorinis uostas kelia daug diskusijų. Uosto direkcija jau daug kartų atsakė į tuos pačius klausimus miesto bendruomenėms, tačiau vyksta vadinamieji politiniai procesai, kurie apsunkina situaciją.
„Gąsdinimas ir ribų tarp uosto ir miesto brėžimas neveda į pažangą kuriant naujas ir gerai apmokamas darbo vietas. Kokios linijos gali būti tarp uosto ir miesto, jeigu tai yra uostamiestis?“ - klausia Uosto direkcijos vadovas.
Jo manymu, konfrontacija tarp uosto ir miesto prasidėjus rinkimams nepadidės, nes jau nebėra kaip didėti.
„Labai reikia, kad kuo greičiau būtų patvirtintas uosto bendrasis planas. Belieka laukti, kol rinkimai baigsis, nes, tikėtina, nurims aistros ir tada sparčiau pajudės šis projektas. Uosto bendrasis planas atvertų naujas galimybes ne tik mums kaip Uosto direkcijai, bet ir miestui. Numatoma ir naujos kruizinių laivų krantinės statyba miesto centre, Danės upės žiočių dešinėje pusėje, buvusioje „Memelio miesto“ teritorijoje. Atsirastų naujas traukos objektas miestiečiams, perspektyva nekilnojamojo turto vystytojams“, - mano Uosto direkcijos rinkodaros ir bendrųjų reikalų direktorius Artūras Drungilas.
Griežtai draudžiama „Vakarų eksprese“ paskelbtą informaciją kopijuoti ir platinti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitaip ją naudoti neturint raštiško leidėjų sutikimo.