Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Lsveikata.lt nuotr.
Reporteris SkaistėŠaltinis: Etaplius.lt
VšĮ Ukmergės pirminės sveikatos priežiūros centras (PSPC) ir VšĮ Ukmergės ligoninė pagerino skambučių registravimo technines galimybes bei perskirstė žmogiškuosius išteklius.
Įstaigų Registratūrose nuo praėjusios savaitės įdiegta skambučių centro sistema, leidžianti operatyviai valdyti komunikacijos kanalų srautus, vykdyti skambučių analizę, optimaliai išnaudoti žmogiškuosius resursus, gerinti klientų aptarnavimo kokybę bei didinti įstaigos darbo efektyvumą.
Ši telekomunikacinė paslauga skirta centralizuotam įstaigos įeinančių skambučių valdymui. Paslauga veikia telefoninės stotelės principu - automatiškai atsiliepia į klientų skambučius, sudaro skambučių eiles, skirsto įeinančių skambučių srautus įstaigos darbuotojams, kaupia skambučių statistiką, vykdo pokalbių įrašymą.
„Skambučių centro sistema naudinga tiek pačiai įstaigai, tiek į ją besikreipiantiems: leis greitai aptarnauti skambučius, mažiau jų bus prarandama, bus užtikrintas nuolatinis grįžtamasis ryšys - jeigu klientui nepavyktų prisiskambinti, registratorė jam perskambins ir užregistruos konsultacijai, tyrimams ir kt. ar tiesiog suteiks kitą reikiamą informaciją.
Pasitelkdami šiuolaikiškas technologijas ir tikėdami augančiu visuomenės sąmoningumu, viliamės suteikti sergantiesiems galimybę kuo greičiau užsiregistruoti gydytojo konsultacijai, o mums patiems tai padės tobulėti ir puoselėti bendravimo kultūrą“, - sakė Ukmergės PSPC vyriausiojo gydytoja Gitana Čepienė.