PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Verslas2019 m. Kovo 12 d. 18:00

Tyrimas: lietuvių perkamiausia šviežia mėsa išlieka vištiena

Vilnius

Autorių ir Pixabay.com nuotr.

Reporteris LinaŠaltinis: Etaplius.lt


75433

Lietuvių perkamiausia šviežia mėsa išlieka vištiena – tai parodė vasarį „KG Group“ įmonių grupės užsakymu atlikta Lietuvos gyventojų apklausa. Galimybė pagaminti daug įvairių patiekalų, skanumas, lengvas ir greitas paruošimas bei šviežumas – esminės savybės, darančios įtaką vartotojų sprendimui pirkti vištieną.

mesos-rusiu-pirkimas-kg-group-nuotr.jpg

prekes-zenklu-zinomumas-kg-group-nuotr.jpg

„Pastebima tendencija, jog paukštienos vartojimas kasmet auga. Lietuvos statistikos departamento duomenimis, vienas gyventojas per 2017 metus suvartojo 36 kg paukštienos, tai yra 8 kg daugiau nei 2016-aisiais. Tai didžiausias paukštienos suvartojimo šuolis per pastarąjį dešimtmetį. Remiantis prognozėmis, jos suvartojimas didės iki pat 2030-ųjų. Vištienos vartojimo didėjimą Lietuvoje rodo mūsų atliekama gyventojų apklausa. Reguliariai atliekame mėsos vartojimo įpročių tyrimą ir matome, kad jau kelerius metus iš eilės vištiena išlieka perkamiausia šviežia mėsa. Dar 2015 metais tyrimas parodė, kad vištiena lenkia ilgą laiką tradicine laikytą kiaulieną. Tiesa, šiemet pastebime, kad vištiena stiprina savo pozicijas – daugiau vartotojų šią mėsos kategoriją pasirinko kaip dažniausiai perkamą,“ – sako įmonės paukštininkystės verslo vykdomasis direktorius Darius Gudačiauskas.

„KG Group“ įmonių grupės užsakymu „Rinkos tyrimų centras“ atliko apklausą, kurios metu tirti Lietuvos gyventojų mėsos vartojimo įpročiai. Apklausta 1013 respondentų iš įvairių Lietuvos miestų ir miestelių. Apklausa buvo vykdoma tiesioginio interviu metodu.

Tyrimas parodė, jog vištieną dažniausiai perka 63 proc. respondentų. Antrą vietą dažniausiai perkamos šviežios mėsos sąraše užima kiauliena (59 proc.), trečioje vietoje – žuvis (15 proc.), ženkliai atitolusi nuo vištienos ir kiaulienos.

Kaip didžiausią įtaką pasirinkimui pirkti vištieną tyrimo dalyviai nurodė tai, kad jie žino daug patiekalų, kuriuos gali pagaminti iš šios mėsos. Taip pat nurodyta, jog vištiena yra skani, ją lengva bei paprasta paruošti. Apklaustieji pažymėjo, jog įtakos pasirinkimui turi ir tai, kad vištiena yra visada šviežia bei pasižymi didele mėsos dalių įvairove.

„Vartotojai vištieną labiau renkasi dėl skanumo ir paruošimo patogumo, nei dėl sveikumo. Išskirtina tai, kad kalbėdami apie vištienos savybes, mažuma įvardijo maistingumą. Tai iš tiesų kiek nustebino, kadangi sveikatos ekspertai nuolatos akcentuoja, jog vištiena yra visavertis baltymų šaltinis, būtent dėl to ši mėsos rūšis yra ypatingai vertinama sportininkų“, – įžvalgomis po atliktos apklausos dalijasi D. Gudačiauskas.

Analizuojant paukštienos prekių ženklų žinomumą, apklausos dalyviai kaip geriausiai žinomus įvardijo „KG Group“ valdomus „Vilniaus paukštyną“ ir „Kaišiadorių paukštyną“. „Vilniaus ir Kaišiadorių paukštynai skaičiuoja jau šeštą savo veiklos dešimtmetį. Išsiskiriame ir tuo, kad vartotojams siūlome platų paukštienos produkcijos asortimentą: nuo šviežios mėsos iki vartoti paruoštų gaminių. Ilgametė patirtis bei platus gaminamų produktų pasirinkimas ir lemia mūsų prekių ženklų žinomumą“, – sako „KG Group“ paukštininkystės verslo vykdomasis direktorius D. Gudačiauskas.

savybiu-itaka-pirkimui-kg-group-nuotr.jpg