PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Laisvalaikis2017 m. Lapkričio 22 d. 12:36

Tyrimas: keliautojai geriausiai vertina traukinius

Vilnius

Budintis BudėtojasŠaltinis: Etaplius.lt


21011

Lietuvos gyventojai transporto sektoriuje labiausiai patenkinti „Lietuvos geležinkelių“ (LG) teikiamomis paslaugomis ir aptarnavimo kokybe, rodo šių metų spalio mėnesį tyrimų kompanijos „Spinter“ atliktas visuomenės nuomonės tyrimas.

Susisiekimo ministerijos užsakymu atliktoje apklausoje didžiausias pasitenkinimas išreikštas „Lietuvos geležinkelių“ teikiamomis paslaugomis ir aptarnavimu (9,2 balo iš 10). Antrąją vietą užima Lietuvos oro uostų teikiamos paslaugos ir aptarnavimas (8,8 balo). Toliau rikiuojasi keltų keleiviams teikiamos paslaugos ir aptarnavimas (8,5 balo), valstybinės reikšmės keliai tarpmiestiniam susisiekimui automobiliu (8,4 balo) ir tarpmiestinių autobusų bei mikroautobusų teikiamos paslaugos ir aptarnavimas (8,2 balo).

Tyrėjai taip pat vertino palankių klientų rodiklį (Net Promoter Score, NPS). Šis rodiklis parodo, kiek procentų klientų rekomenduotų paslaugas kitiems žmonėms, atėmus klientus, kurie nerekomenduotų paslaugų.

Traukinių NPS rodiklis pats aukščiausias - jis siekia 72 iš 100 galimų. Antroje vietoje - skrydžiai iš Lietuvos oro uostų (NPS rodiklis siekia 55). Toliau rikiuojasi keltai tarp Klaipėdos ir Kuršių nerijos (35), automobiliai (30), tarpmiestiniai autobusai bei mikroautobusai (24).

Pasak „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus Manto Bartuškos, geriausių rezultatų sektoriuje bendrovei pasiekti padeda įsiklausymas į klientų poreikius, o pasitenkinimą teikiamomis paslaugomis rodo ir augantys keleivių srautai.

„Paslaugomis patenkinti klientai - didžiausias įvertinimas bendrovei, o jų noras rekomenduoti mūsų paslaugas draugams ir artimiesiems - geriausia reklama. Vykdydami pokyčių programą siekiame, kad mūsų teikiamų paslaugų kokybė augtų, todėl įsiklausome į klientų poreikius bei lūkesčius. Per trumpą laiką pavyko pasiekti teigiamų rezultatų - keleiviams pasiūlyti nauji maršrutai, papildomos paslaugos bei greitesnės kelionės“, - teigia M. Bartuška.

Per metus „Lietuvos geležinkeliai“ vidutiniškai perveža 4,4 mln. keleivių tarptautiniais bei vietiniais maršrutais.

ELTA