Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Dronas / Freepik
Emilija FerdmanaitėŠaltinis: ELTA
Komisijos nariai, valdantys Italijos įmonę, gaminančią ir remontuojančią orlaivius bei variklius, naudojamus privačiame sektoriuje ir kariuomenėje, iš trijų tarptautinių konkurso dalyvių pasirinko „Baykar“, pranešė Italijos pramonės ministerija.
„Baykar“ pasiūlymas buvo pripažintas „tinkamiausiu siekiant užtikrinti „Piaggio Aero“ ir „Piaggio Aviation“ darbuotojų ir kreditorių interesus bei atnaujinti grupės pramonės perspektyvas“, teigiama pareiškime.
Sandorio suma pranešime nenurodyta.
„Po šešerių laukimo metų suteikiame ateitį „Piaggio Aerospace“, strateginiam mūsų šalies turtui“, – pareiškime pabrėžė pramonės ministras Adolfo Urso.
Jis pridūrė, kad susitarimas padės išsaugoti darbo vietas ir užtikrins „ilgalaikę gamybos perspektyvą“.
„Baykar“ teigė, kad „šiuo įsigijimu sieks išplėsti savo įtaką Europos aviacijos rinkoje, išsaugodama istorinį „Piaggio“ palikimą ir sustiprindama įmonės gamybos pajėgumus“.
Ji taip pat nenurodė jokių finansinių detalių.
„Piaggio“ garsėja savo verslo lėktuvais „P.180 Avanti“, kuriuos naudoja ir Italijos kariuomenė.
Dėl finansinių sunkumų įmonei buvo pradėtas administravimo procesas, tačiau ministerija patvirtino, jog pastaruosius šešerius metus „Piaggio“ vykdė visas veiklos operacijas.