PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Kultūra2020 m. Sausio 28 d. 08:17

Turizmo parodoje „Adventur 2020“ Marijampolė kvietė į pojūčių kupiną kelionę

Marijampolė

Reporteris OdetaŠaltinis: Etaplius.lt


115368

Marijampolė kasmet aktyviai dalyvauja didžiausioje Baltijos šalyse tarptautinėje turizmo parodoje „Adventur“. Pernai metais visos Marijampolės apskrities savivaldybės susivienijo ir šioje parodoje prisistatė kaip „Suvalkija“. Ši iniciatyva parodė, kad susidomėjimas regionu buvo išties didelis ir kad dalyvavimas kartu su kaimynais sulaukia daugiau dėmesio nei atskirų savivaldybių marketingas.


Foto galerija:

82997249-1578546542302775-4923704792502501376-o.jpg
83545700-1578549235635839-6954046364305063936-n.jpg
84451838-1578546335636129-3292008757831139328-o.jpg

Į praeitą savaitgalį vykusią turizmo parodą „Adventur 2020“ Marijampolė taip pat vyko su artimiausiais kaimynais – Vilkaviškiu, Kazlų Rūda ir Šakiais. Ilgai svarstę, kokią temą ir kokį šūkį šiais metais pasirinkti, suvalkiečiai nusprendė, kad regioną puikiai reprezentuos maestro Vytauto Kernagio dainos žodžiai – „Kai sirpsta vyšnios Suvalkijoj“.

Parodos lankytojai, užsukę į vyšniomis kvepiantį Suvalkijos parodos stendą, buvo kviečiami leistis į pojūčių kupiną kelionę. Marijampoliečiai kvietė į saldžiausią, spalvingiausią, muzika skambantį ir norus pildantį Lietuvos miestą.

Į parodą atvykę Marijampolės savivaldybės vicemerai Artūras Visockis ir Paulius Marozas kalbėjo, kad Marijampolėje tikrai kiekvienas gali atrasti savo „vyšnaitę“ ir puikiai praleisti laiką.

„Kasmet apie 40 proc. augantis turistų, atvykstančių į Marijampolę, skaičius akivaizdžiai rodo, kad Marijampolė turi kuo nustebinti ir kuo sudominti keliaujančius. Ilgą laiką vyravo nuomonė, kad Marijampolė yra derlingų žemių ir stiprios pramonės miestas, o dabar mūsų miestas įtrauktas į TOP 10 būtinų aplankyti vietovių ir prieš keletą metų net buvo nominuotas kaip sėkmingiausia turizmo traukos vietovė. Tai rodo, kad tikslinga komunikacija, miesto veidą keičiantys infrastruktūriniai projektai, renginių gausa, aktyvi Turizmo informacijos centro veikla, profesionalūs gidai, ekskursijų pasiūla, aukštos kokybės paslaugos ir, žinoma, svetingi marijampoliečiai gali padaryti tai, kas kažkada atrodė neįmanoma“, – kalbėjo vicemeras Artūras Visockis.

Pasak vicemero Pauliaus Marozo, Marijampolė išties yra vieta, kurioje gera gyventi ir dirbti. „Ir patys įnoringiausieji tikrai nenusivils atvykę į Marijampolę: nuostabūs parkai, aktyvaus laisvalaikiopaslaugų pasiūla, besikuriančios naujos maitinimo įstaigos, turtinga krašto istorija, „Malonny“ sienų tapyba“, – į Marijampolę kvietė P. Marozas.

Parodos lankytojai negailėjo gražių žodžių Marijampolei. Tie, kurie jau lankėsi mūsų mieste, ruošiasi apsilankyti čia dar kartą, o tie, kurie dar nėra buvę, Marijampolę jau įtraukė į savo šių metų kelionės maršrutus. Kalbinti parodos dalyviai ir lankytojai įvardijo ir Marijampolės turizmo „vyšnaitę“ – „Malonny“ simpoziumo metu sukurtus gatvės meno piešinius, leidžiančius Marijampolei vadintis spalvingiausiu miestu Lietuvoje.