PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Verslas2023 m. Gegužės 25 d. 13:31

Turite elektroninę parduotuvę? Tuomet jums būtina žinoti apie el. prekybos sistemas, kurios palengvina darbą

Lietuva

Freepik.com nuotr.

Etaplius.ltŠaltinis: Etaplius.LT


268276

Šiais laikais, kuomet viskas, ko jums reikia, yra internete, verslui, siūlančiam prekes ir paslaugas, tiesiog negalima neturėti internetinės svetainės ir elektroninės parduotuvės ar vieno bendro, kokybiško produkto. Reklamuojamas elektronines parduotuves matome ne tik verslų, bet ir influencerių socialiniuose tinkluose. Tačiau, prieš pradedant kalbėti apie sistemas, kurios palengvina darbą, reikia aptarti ir pačias elektronines parduotuves bei jų kūrimą, kad verslas nesusikurtų papildomų problemų, o reklamuoti svetainę nebūtų gėda. Tad ko reikia, kad susikurtumėte gerą elektroninę parduotuvė ir kokie įrankiai padės jums vystyti verslą?

Svarbiausia – patikimi svetainės kūrėjai

Turėti elektroninę svetainę – dar ne viskas. Svarbu, kad jos priežiūra, atnaujinimu būtų kokybiškai ir laiku pasirūpinta. Tai patvirtina verslo valdymo sistemas bei elektroninės prekybos sistemas ir elektronines parduotuves kuriančios įmonės „Dineta“ atstovas Giedrius Židonis.

„Turint ar gaminantis elektroninę parduotuvę, labai svarbu, kad būtų, kas ją prižiūri po paleidimo. Jei programuotojai suprogramuoja ir vėliau neturi kada prižiūrėti, pavyzdžiui yra ne iš vidinių resursų ar įmonės, o laisvai samdomi ir projekto gali nebetęsti, įmonė tikrai susidurs su problemomis. Labai svarbu pasirinkti tokius programuotojus, kurie galės ir gebės prižiūrėti elektroninę parduotuvę, nedings, pasirūpins naujinimais ir techniniais nesklandumais. Kitam žmogui labai sudėtinga perimti programavimo darbus ir sistemą. Jei ir rasite žmogų, kuris perims, tai jis paprašys tikrai labai didelių pinigų tolimesnei priežiūrai“, – įspėja „Dineta“ atstovas G. Židonis.

Pasak specialistų, elektroninė parduotuvė yra viena iš Top 3 sistemų, kurias privalo turėti sėkminga įmonė. Kaip sako G. Židonis, šiais laikais, kai elektroninė parduotuvė yra tikrai svarbus verslo elementas, nereikėtų ieškoti paties pigiausio sprendimo.

„Neieškokite pigiausio sprendimo, ieškokite patikimo sprendimo, geriausia tuo užsiimančios kompanijos. Kompanijoje, jei vienas jų specialistas išeis iš darbo, jums bus suteiktas naujas programuotojas, perimantis darbus. Atkreipkite dėmesį į tai, ar kompanija užsiima ir priežiūra, tobulinimu bei naujovių diegimu. Kuo toliau, tuo elektroninė parduotuvė bus tik svarbiau. Vis populiarėjant elektroninėms parduotuvėms, atsiras daugiau mokėjimo ir pristatymo būdų, daugiau integracijų. Natūralu, kad viską reikės naujinti, įdiegti, vystyti parduotuvės veiklą“, – sako Giedrius Židonis.

Kokios sistemos yra reikalingos?

Kalbant apie elektroninės parduotuvės sistemas, kurios yra neatsiejama prekybos dalis, natūraliai mintys krypsta į mobiliąją aplikaciją. Tačiau specialistai sako, kad programėlė tikrai nėra būtina, jei puslapis yra teisingai suprogramuotas.

„Mobilioji aplikacijų programėlė daliai verslų irgi gali būti reikalinga, tačiau jei svetainė yra gerai pagaminta, jei ji yra prisitaikanti prie mobiliojo telefono, adaptyvi, galima apsieiti tik su svetaine ir mobiliosios aplikacijos atskirai nekurti. Tai yra ir pigiau, nei kurti ir prižiūrėti dvi platformas. Todėl, kurdami elektroninę parduotuvę, kaip privalomą sąlygą išdėstykite puslapio adaptyvumą mobiliajai versijai – tiek planšetei, tiek telefonui“, – aiškina „Dineta“ atstovas.

Kaip svarbiausią elementą elektroninei parduotuvei, specialistas įvardina apskaitos sistemą, o renkantis sistemas, svarbu išsiaiškinti, ar yra padarytos integracijos tarp tų sistemų, kurias ruošiamasi naudoti.

„Idealiausia, aišku, yra, kai apskaitos sistema naudoja tą pačią duomenų bazę kaip kaip ir elektroninė parduotuvė. Tokių sistemų yra tikrai labai mažai, bet mes tokią sistemą siūlome. Taip įmonės gali išvengti duomenų apsikeitimo tarp dviejų skirtingų sistemų. Pavyzdžiui, buhalterinė apskaitos programa yra vienoje sistemoje, o elektroninė parduotuvė kitoje platformoje. Čia atsiranda tokia problema – kaip užtikrinti duomenų apsikeitimą, kad jis būtų sklandus. Svarbu, kad abi dalis įsigytumėte iš to paties tiekėjo, arba turi būti profesionaliai sukurti duomenų apsikeitimai tarp šių dviejų sistemų. Jeigu yra kokia nors nežinoma parduotuvė, elektroninių parduotuvių platforma, gali būti, kad nebus sukurta patikima integracija, o dėl to gali kilti problemų dėl neteisingų duomenų. Taip pat ilgai gali vykti duomenų atnaujinimas, tuomet jūsų klientai matys neteisingus duomenis“, – apie vieną reikalingiausių sistemų pasakoja Giedrius Židonis.

Reklama