Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
BNS/Fotobankas nuotr.
Etaplius.ltŠaltinis: BNS
Tai numato susisiekimo ministro Mariaus Skuodžio ir Lenkijos infrastruktūros ministro Andrzejaus Adamczyko (Andžėjaus Adamčiko) penktadienį Vilniuje pasirašytas memorandumas, pranešė Susisiekimo ministerija.
Reguliarias keleivių vežimo paslaugas numatoma plėtoti trimis etapais: 2022–2023 metais traukiniai važiuotų maršrutu Varšuva–Mockava–Kaunas–Vilnius, 2023–2024 metais – Varšuva–Kaunas–Vilnius, o nutiesus europinės vėžės geležinkelį „Rail Baltica“ šalių sostinės būtų pasiekiamos tiesioginiu greituoju traukiniu.
Abi šalys pamažu tobulins infrastruktūrą aprūpindamos geležinkelius riedmenimis, kad bendra kelionės traukiniu trukmė iki „Rail Balticos“ įgyvendinimo neviršytų 8 valandų.
Lietuva ir Lenkija numatė kartu spartinti „Rail Baltica“ projektą, plėsti tarptautinius oro ir jūrų uostus – iki 2026 metų ketinama įdiegti automatinį signalizavimą ruože nuo sienos su Lenkija iki Kauno, pagerinti infrastruktūrą maršrute Trakiškė–Sokulka.