Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Trakų rajono savivaldybės nuotr.
Ugnė Banevičiūtė-KarpovičienėŠaltinis: Trakų rajono savivaldybė
Karštosios linijos atstovai susitiko su Trakų rajono sveikatos centro, Trakų pirminės sveikatos priežiūros centro, Onuškio palaikomojo gydymo ir slaugos ligoninės, Trakų globos ir socialinių paslaugų centro bei savivaldybės administracijos atstovais.
Susitikimo metu buvo pristatyta nuo 2024 m. liepos 1 d. Lietuvoje įsigaliojusi pacientų pavėžėjimo paslauga. Aptarta jos organizavimo, koordinavimo ir teikimo tvarka, jos gavėjai ir įvairūs pacientų pavėžėjimo atvejai. Diskusijos metu kalbėtasi apie problemas, su kuriomis susiduria sveikatos priežiūros įstaigos ir socialiniai darbuotojai, registruojantys pacientus šios paslaugos gavimui. Tartasi, kaip būtų galima šią paslaugą pagerinti, išvengti klaidų ir laiku pacientui suteikti pavėžėjimo paslaugą. Trakų rajono gyventojai valstybės lygmens pavėžėjimo paslauga pasinaudojo 53 kartus.
A. Būdelis akcentavo, kad kiekvienas pacientas gali išsiaiškinti, ar jam priklauso pavėžėjimo paslauga, paskambinęs Karštosios linijos telefonu 1808, o daugiau informacijos apie šią paslaugą gali rasti interneto svetainėje www.1808.lt.