PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Verslas2023 m. Gegužės 25 d. 13:23

Top 3 sistemos, kurias būtina turėti kiekvienam sėkmingam verslui

Lietuva

Freepik.com nuotr.

Etaplius.ltŠaltinis: Etaplius.LT


268271

Šiais laikais dalis verslo sėkmės slypi ne tik vadovų bei darbuotojų indėlyje, tačiau ir dirbtinio intelekto pagrindu sukurtose internetinėse sistemose, kurios optimizuoja darbą, padeda parduoti bei analizuoti duomenis ir laiku priimti tinkamus sprendimus. Sukurta tikrai nemažai programų, kurios pasitarnauja sėkmingam verslo vystymui, pelno augimui ir žmogiškųjų išteklių mažinimui. Aptarkime Top 3 sistemas, kurias būtina turėti sėkmingam verslui.

Buhalterinė apskaitos programa finansų valdymui

Internetinė buhalterinės apskaitos programa mažmeninei, didmeninei prekyboms, paslaugų sektoriui yra tiesiog būtina. Ją, kaip pirmąją iš Top 3 sistemų įvardija ir programas verslui kuriančios įmonės „Dineta“ atstovas Giedrius Židonis.

Buhalterinė apskaitos programa yra būtina verslo finansų valdymui. Ji padeda sekti įmonės pajamas, išlaidas, sąskaitas, mokesčius ir kitą finansinę informaciją.

Su buhalterine apskaitos programa galima lengvai kurti sąskaitas-faktūras, sekti pinigų srautus, tvarkyti banko operacijas, vykdyti ataskaitų analizę ir dar daugiau. Tai padeda išlaikyti tvarkingą finansinę apskaitą ir suprasti verslo finansinę padėtį.

Pavyzdžiui, Buhalterinė programa DINETA.web veikia pagal debesų kompiuterijos technologijas, todėl verslui užtenka turėti bet kurią interneto naršyklę. Įsigydami licenciją jūs galėsite atlikti visas buhalterinės apskaitos funkcijas naudodamiesi buhalterine programa DINETA.web, nes ji yra puikiai suderinama su kasos programa DINETA.pos bei puikiai veikia ir su sandėlio programa DINETA.retail.

Sistema suteikia kiekvienam darbuotojui galimybę įvesti savo dokumentus – pirkimus, pardavimus, pasiūlymus, nepriklausomai nuo darbovietės fizinės buvimo vietos, vadinasi visi rezultatai yra matomi realiu laiku bei sumažinamas darbo krūvis buhalterijai.

Klientų valdymas yra svarbus sėkmingam verslui

Klientai yra kiekvieno verslo gyvybinė dalis, todėl efektyvus klientų valdymas yra svarbus sėkmingam verslui. Klientų valdymo sistema padeda organizuoti ir stebėti klientų kontaktus, duomenis, pirkinių istoriją, užklausas, ryšius ir kitus svarbius klientų veiksmus. Ši sistema padeda užtikrinti, kad verslas išlaikytų gerus santykius su klientais, teiktų tinkamą aptarnavimą ir galėtų išplėsti klientų bazę.

Ryšių su klientais valdymui skirta programa CRM palengvina įmonės marketingo, pardavimų bei kliento aptarnavimo procesą. Todėl būtent šią sistemą, kaip antrąją iš Top 3 įvardija „Dineta“ atstovas Giedrius Židonis.

Įsigijus ir naudojant šią sistemą, trumpėja apskaitai skiriamas darbo laikas ir didėja klientų aptarnavimo efektyvumas, o kartu ir pasitikėjimas įmone. CRM ir apskaitos programos integracija užtikrina sklandų ir automatinį viso prekių sąrašo judėjimą nuo pat pirminio pasiūlymo iki galutinės sąskaitos-faktūros išrašymo ir garantuoja trumpiausią prekių pristatymo laiką.

CRM ir apskaitos programos integracija leidžia nesunkiai atsekti, kokia kliento prekė ir su kokiu užsakymu atkeliauja iš tiekėjo ir iki minimumo sumažinti galimybę, kad prekės nebus užsakytos iš tiekėjo ar negautos į sandėlį.

Suformavus komercinį pasiūlymą, iš jo galima formuoti ir užsakymus tiekėjams, pardavimo bei pirkimo sąskaitas-faktūras, neįvedinėjant tų pačių prekių iš naujo. Pardavimo ir pirkimo dokumentų formavimas ir keitimasis CRM‘e yra vieningai susieti bei kontroliuojami, todėl užsakymų vėlavimai yra iškart pastebimi. Duomenys suvesti pirminiame pasiūlyme CRM‘e sklandžiai keliauja iki pat apskaitos sistemos didžiosios knygos be jokio papildomo rankinio darbo.

O „Dineta“ sistema pranaši dar ir tuo, kad CRM jau yra visiškai integruotas su internetine buhalterinės apskaitos programa DINETA.web, todėl sutaupote papildomai integracijai su kita apskaitos sistema.

Internetinė parduotuvė šiais laikais – privaloma

Kalbant apie 3 sistemas, kurios sėkmingam verslui yra būtinos, negalima pamiršti ir elektroninės parduotuvės.

„Kad ir kokios paslaugos būtų pardavinėjamos, elektroninę parduotuvę šiais laikais turėti privaloma. Net jei parduodame bet kokio tipo paslaugas, jas turėtų būti galima įsigyti elektroninėje parduotuvėje. Kad ir, pavyzdžiui, kirpykla – elektroninėje parduotuvėje galima būtų užsisakyti kirpimą, net jei tai galima padaryti ir per trečiųjų šalių programas ar skambučiu. Klientui patogu būtų rezervuoti atvykimo laiką tiesiai kirpyklos elektroninėje parduotuvėje, be to, galima talpinti su paslauga susijusias prekes“, – sako Giedrius Židonis.

Reklama