Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
BNS/Fotobankas nuotr.
Etaplius.ltŠaltinis: BNS
„Vienu kartu čia nebuvo išvežta, nes turbūt tokios technikos nėr, kad 5 tūkst. tonų greitai išvežtų kažkur per vieną kartą. Be abejo, kad greičiausiai nuolat kažkoks kiekis keliavo į kitur, negu turėjo nukeliauti. Tačiau į tai atsakys tyrimas“, – televizijai sakė Kauno apygardos prokuratūros Marijampolės apylinkės prokuroras Giedrius Šalaševičius.
Į prokuratūrą kreipėsi dvi rekonstrukcijos darbus atliekančios bendrovės. Jų teigimu, asfaltas, kurio vertė siekia nuo 75 tūkst. iki 125 tūkst. eurų, dingo iš laikinai įrengtos statybų aikštelės.
Kelininkai pateikė įrodymus apie naujus keliukus privačiuose sklypuose Marijampolės, Kalvarijos ir Vilkaviškio savivaldybėse, kur, kaip manoma, galėjo atsidurti jų asfaltas.
„Prie pareiškimo buvo pridėta nuotraukos iš tam tikrų gyvenamųjų kiemų, kur jų darbuotojas per aplinkines gyvenvietes pravažiavęs surado tam tikras teritorijas“, – sakė prokuroras.
Statybų bendrovių atstovai komentaro apie situaciją „TV3 Žinioms“ nepateikė.
BNS primena, kad viso apie 40 kilometrų „Via Baltica“ ruožo nuo 56,83 iki 97,06 kilometro rangos darbų pabaiga numatyta iki 2024 metų pabaigos.
Esamas dviejų eismo juostų magistralinis kelias bus rekonstruotas į keturių eismo juostų automagistralę, abipus jo ir atskirose vietose skirtinguose lygiuose įrengiant jungiamuosius ir apjungiamuosius kelius, kurių bendras ilgis apie 45 kilometrai bei rekonstruojant su A5 keliu besijungiančių rajoninių kelių ir magistralinio kelio A7 bei Marijampolės gatvių atkarpas.