Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
„Merci Merci beauty lounge“ salono savininkė A. Radavičienė. Asmeninio albumo ir freepik.com nuotr.
Etaplius.ltŠaltinis: Etaplius.lt
„Apsilankius parfumerijos ar kosmetikos parduotuvėse sukasi galva: nuo prekių asortimento, nuo pasirinkimo, nuo spalvų gausos, bendro apšvietimo, pakuočių įvairovės, buteliukų formų ir ypatingo kvapo. Mano nosiai, tai itin sodrus ir perpildytas kvapas, kuriame yra tiek daug įvairiausių natų, atspalvių, kad atrodo, užuodžiamas kvapas net svorį turi“, – savo įspūdžiais dalinasi „Merci Merci beauty lounge“ salono savininkė.
Kvapas – tai jūsų individualūs pojūčiai ir vaizduotė
A. Radavičienė sako, kad renkantis kvepalus taisyklės neegzistuoja. Kvapas turi būti apie tai, kas jums patinka. Visi variantai geri. Saldūs, kartūs, rūgštūs, parfumuoti ar tualetiniai vandenys – renkatės jūs.
Kvapas yra individualūs jūsų pojūčiai ir vaizduotė. Kai pirmą kartą užuodžiate kvapą – apie ką jums jis kalba? Kokias emocijas sukelia? Su kuo jums jis asocijuojasi? Ką įsivaizduojate jį uosdami?
Kad kvapas yra emocija įrodo kvepalų reklamos. Atkreipkite dėmesį, kad kvepalų reklamos kalba apie drąsius, veržlius, kovojančius, pasitikinčius, ryžtingus, stiprius vyrus ir moteris. Apie tokius, kurie nori užkariauti pasaulį. Apie tokius, kurie aiškiai žino, ko nori iš gyvenimo. Kokius jausmus tai sukelia?
„O ar matėte kvepalus, kurie būtų skirti silpnam, nepasitikinčiam, abejojančiam, nelaimingam, pasimetusiam ir savęs neatradusiam žmogui? Matėte? Aš ne. Bet esu tikra, kad tokių žmonių yra. Ir daug“, – teigia A. Radavičienė.
Kvapas būtinai turi sužadinti teigiamas emocijas ir jausmus. Lentynose itin didelis prekinių ženklų pasirinkimas. Nuo prestižinių mums žinomų kvapų iki vidutinės klasės ar nišinių.
Nišiniai kvepalai – ieškantiems individualumo
Šiuo metu itin madingi nišiniai kvapai, kurie labiau skirti ieškantiems individualumo, suasmeninimo. Jie pasižymi originalumu, stipriu charakteriu ir dažnai neįprastu kvapu.
Nišiniai kvapai gali patikti arba nepatikti visai, nes jie yra kuriami ne plačiajai auditorijai. Nišiniai kvapų gamintojai akcentuoja savo prekinio ženklo sukūrimo istoriją, nes tai ir yra svarbi dalis jų unikalumo. Šie kvapai dažnai yra leidžiami sąlyginai nedideliais kiekiais, todėl jų kainos yra gerokai brangesnės ir gali siekti ir 700-900 Eur už buteliuką.
„Merci Merci beauty lounge“ salono savininkė teigia, kad kvapas yra jausmas, kurį jo aromatas sukelia: prisiminimas, emocija, gal užuomina į svajonę, kurią turite, o gal malonus sapnas, kurį sapnavote.
Renkantis naują kvapą neskubėkite
Kvapas susideda iš trijų natų. Viršutinė atsiskleidžia vos tik kvepalų dulksna pasklinda ore ir atsigula ant odos. Po kelių minučių galime užuosti vidurinę.
Stipriausia ir ilgiausiai išliekanti ir visas natas vienijanti yra bazinė nata, kuri ir yra viso kvapo pagrindas. Visa trijų natų dermė sudaro kvapo kompoziciją.
„Patariu neskubėti renkantis sau kvapą. Esant galimybei, pasipurškus ant rankos su nauju kvapu padraugaukite dieną ar kelias. Vertinkite, ką perkate. Ypač, jei tai yra dalis svajonės, kurią jūs planuojate. Kvapas turi tapti draugu ir palydovu iki paskutinio lašo buteliuke. Su savo kvepalais turite jaustis ypatingai“, – patarimais dalinasi A. Radavičienė.
Dažnai kasdieninėje dienos rutinoje praleidžiame tą sekundės dalį, kai kvepinamės. Sustokite kelioms sekundėms. Pasimėgaukite ta akimirka, kai kvepalų dulksna nusėda ant jūsų odos, o jūs pradedate užuosti viršutines kvapo natas. Gali būti, kad labai greitai jūsų nosis „atbunka“ ir tik aplinkinių pastabos, jums primena, kad turite draugą, kuris net ir nusirengus lieka su jumis.
Vis tik viena taisyklė galioja – bet kokiu paros metu jūsų kvepalų šleifas negali vilktis jums iš paskos. Būtinas saikas. Daugiau tikrai nėra geriau.