Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Asociatyvi nuotrauka. Žygimantas Gedvila/BNS/Fotobankas
Etaplius.ltŠaltinis: Etaplius.LT
Pirmadienį ryte portalas Etaplius.lt sulaukė skaitytojų pranešimo, kad sutriko prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvių veikla.
„Norėjome įsigyti maisto ir kitų prekių, po Naujų metų šventės, kai nedirbo daugelis prekybos centrų ir parduotuvių, pritrūkome maisto. Bet užėję į parduotuvę, negalėjome apsipirkti, neveikė pagrindinės kasos, buvo galima atsiskaityti tik savitarnos kasoje. Iš pažįstamų girdėjome, kad kitur kai kurios parduotuvės laikina neaptarnauja klientų, nesuprantame, kas vyksta“, – pasakojo skaitytojai.
Kaip portalui Etaplius.lt komentavo prekybos tinklo „Maxima“ Procesų ir kokybės valdymo departamento direktorė Julija Vasiljevienė, šiuo metu klientai aptarnaujami daugiau nei 140 parduotuvių, kuriose yra savitarnos kasos. Kitos, dėl techninių kliūčių, susijusių su kasos aparatų sistemos konfigūraciniais pasikeitimais, šiuo metu nedirba.
„Atsiprašome klientų už laikinus nepatogumus, darome viską, kad kuo greičiau atstatytume kasos sistemos veikimą. Problema yra identifikuota ir sprendžiama, todėl tikimės, jog greitu metu visos „Maxima“ parduotuvės dirbs įprastai.
Iš karto informuosime, kai techninės kliūtys bus išspręstos ir informaciją reguliariai atnaujiname mūsų internetinėje svetainėje“, – teigė prekybos tinklo atstovė.