PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Aktualijos2018 m. Lapkričio 28 d. 11:02

Sutriko „Telia“ ir „Bitės“ mobiliojo ryšio paslaugos Prancūzijoje bei Belgijoje

Vilnius

Pixabay.com nuotr.

Reporteris LinaŠaltinis: Etaplius.lt


62207

Dėl Prancūzijos ir Belgijos telekomunikacijų bendrovių tinklo klaidų dalis „Telia“ ir „Bitės“ klientų šiose šalyse negali naudotis mobiliojo ryšio paslaugomis.

Antradienio vėlyvą popietę prasidėjusios tarptinklinio sutrikimo priežastys dar nėra žinomos, Prancūzijos bendrovės operatyviai jas bando nustatyti ir pašalinti.

Pagal pirminę gautą informaciją, sutrikimus daliai „Telia“ klientų galėjo lemti Prancūzijos operatorių tinklo konfigūracijos klaidos. Sutrikimo pašalinimo terminai šiuo metu nėra žinomi, „Telia“ grupės mastu deda visas pastangas, kad tai būtų padaryta pačiu artimiausiu metu.

„Nuolat palaikome ryšį su Prancūzijos ir Belgijos telekomunikacijų bendrovėmis „Orange“, „Bouygues“ ir SFR bei dėl galimų sutrikimų informuojame šiose šalyse esančius mūsų klientus. Visiems Prancūzijoje ir Belgijoje esantiems „Telia“ klientams, kuriems sutriko tarptinklinis ryšys, padengsime lapkričio mėnesio abonento įmoką ir iki metų galo dovanosime 100 GB mobiliųjų duomenų Lietuvoje“, - teigia bendrovės atstovas Audrius Stasiulaitis.

Prancūzijoje tarptinklinio ryšio sutrikimą galėjo patirti daugiau kaip 1000, Belgijoje - kelios dešimtys „Telia“ klientų.

Šiuo metu Prancūzijoje ir Belgijoje esantiems žmonėms, kurie negali naudotis tarptinkliniu ryšiu, A. Stasiulaitis rekomenduoja įsigyti bet kurio šalies operatoriaus išankstinio mokėjimo SIM kortelę ir ja naudotis tiek naršant internete, tiek skambinant šalies viduje ar į Lietuvą.

Keli tūkstančiai Prancūzijoje esančių „Bitės“ klientų negali skambinti bei priimti skambučių, rašyti SMS žinučių, naudotis internetu bei duomenų perdavimo paslaugomis.

„Bitė“ visiems nepatogumus Prancūzijoje patyrusiems klientams skirs kompensacijas. Informaciją apie kompensacijas klientai gaus netrukus po to, kai bus pašalinti ryšio sutrikimai.

Sutrikimus lėmė gedimas tarptautinį ryšį užtikrinančių „Bitės“ partnerių tinkluose. „Bitės“ specialistai nuo antradienio aktyviai bendradarbiauja su partneriais Prancūzijoje, siekiant nustatyti gedimo priežastis ir operatyviai jas pašalinti.

„Atsiprašome klientų dėl patiriamų nepatogumų. Įprastą paslaugų teikimą tikimės atnaujinti artimiausiu metu. Iki to laiko klientams, norintiems susisiekti su artimaisiais, rekomenduojame prisijungti prie „Wi-Fi“ ryšio tinklo ir skambinti naudojantis „Messenger“, „Viber“, „WhatsApp“ bei kitomis programėlėms. Kita alternatyva - įsigyti vieno iš Prancūzijos operatoriaus išankstinio mokėjimo SIM kortelę“, - teigia bendrovės „Bitė Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir ryšių su visuomene vadovas Antanas Bubnelis.

ELTA