Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
BNS/Fotobankas nuotr.
Etaplius.ltŠaltinis: BNS
Anot e. atpažinties paslaugų bendrovės „SK ID Solutions“ verslo vadovo Lietuvoje Viktoro Kamarevcevo, paslauga veikia, tačiau daliai vartotojų nepavyksta prisijungti iš pirmo karto.
„Daliai vartotojų nepavyksta prisijungti, bet pati paslauga veikia, tiesiog iš pirmo karto gali nepasisekti vartotojui prisijungti su „Smart-ID“. Tai turėtų būti nedidelė dalis vartotojų“, – BNS prieš vidurdienį sakė V. Kamarevcevas.
Anot jo, kol kas neaišku, kodėl sutriko programėlės veikla: „Bandome aiškintis, kai tik išsiaiškinsime, bandysime sutaisyti“.
„Smart-ID“ yra viena iš 7-ių kvalifikuotų patikimumo užtikrinimo paslaugų teikėjų Lietuvoje.
Papildyta
Pirmadienio popietę pranešta, kad visi „Smart-ID“ naudotojai gali naudotis paslaugomis.
„Šį rytą kilo nesklandumų „Smart-ID“ naudotojams. Paslaugos veikimas visiškai atstatytas 11:56 val. Daliai naudotojų sunkumų kilo prisijungiant prie el. paslaugų pirmuoju bandymu“, – sako paslaugą teikiančios bendrovės „SK ID Solutions“ verslo vadovas Lietuvoje Viktoras Kamarevcevas.
„SK ID Solutions“ atsiprašo „Smart-ID“ naudotojų, kurie patyrė nepatogumų.