Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Julius Skačkauskas. Andriaus Ufarto (ELTA) nuotr.
Viktorija SmirnovaitėŠaltinis: ELTA
„Tai yra starto pradžia, kuri ministerijos netenkina ir tikimės, kad derybų procese ta suma objektyviai turi augti“, – LRT radijui ketvirtadienį teigė J. Skačkauskas.
„Tai yra pirminis projektas, jį vertiname santūriai, nes skaičiai tikrai nėra tokie, kokie buvo šiais metais“, – pridūrė viceministras.
Jis pažymėjo, kad šių metų kelių infrastruktūros tobulinimui numatytos lėšos taip pat buvo padidintos Vyriausybei papildomai pasiskolinus karinio mobilumo projektams.
„Tai yra pirmas projektas ir, kaip vakar sakė ir ministrė Gintarė Skaistė, tikėtina, kad jis didės ir pasieks šių metų lygį ir daugiau, nes yra palikta tam tikrų opcijų. Vienas dalykas – yra galimybė skolintis ES paramos kofinansavimo projektams ir karinio mobilumo dėl kelių projektams“, – kalbėjo J. Skačkauskas.
ELTA primena, kad trečiadienį Vyriausybės posėdyje G. Skaistė pristatė planuojamą 2025 m. valstybės biudžetą. Numatyta, kad 2025 m. biudžeto pajamos sieks 17,98 mlrd. eurų, išlaidos – 23,02 mlrd. eurų. Lyginant su praėjusiais metais, numatoma, kad biudžeto pajamos augs 1 mlrd. eurų (5,9 proc.), išlaidos – virš 2,4 mlrd. eurų (11,7 proc.).
Valdžios sektoriaus skola 2025 m. sudarys 42,3 proc. BVP, deficitas – 3 proc. nuo BVP.
Lietuvos kelių priežiūrai ir tvarkymai kitų metų biudžete numatyta skirti 784 mln. eurų, 2024 m. šiam tikslui skirta 882 mln. eurų. Kelių priežiūros ir plėtros programoje (KPPP) numatyti 563,2 mln. eurai, o lėšos iš gynybos fondo lėšų kariniam mobilumui sieks 59,1 mln. eurų. Dar 161,2 mln. eurų numatyti iš ES finansinės paramos (Europos infrastruktūros tinklų priemonės, 2021–2027 m. ES fondų lėšų).