Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Pixabay.com nuotr.
Etaplius.ltŠaltinis: BNS
Kaip LRT radijui sakė „Susisiekimo paslaugos“ atstovas Jonas Damidavičius, ieškoti kompromiso dėl kelionių viešojo transporto juostomis bent jau kol kas nežadama.
„Kompromisų ieškoti kol kas minčių neturime“, – teigė jis.
J. Damidavičius sako, kad taksi vairuotojų skaičius negali būti kriterijus leisti ar neleisti naudotis juosta, skirta maršrutiniam transportui.
Įmonės atstovas taip pat pabrėžė, kad ne tik keleiviai yra vežami tomis juostomis, bet vyksta ir tušti automobiliai, taksi vairuotojai važiuoja savo asmeniniais tikslais.
J. Damidavičius nurodė, kad taksi verslas yra privatus ir nesusijęs su savivaldybės veikla, todėl atskiroms verslo sritims išskirtinių prioritetų nustatymas nėra gera praktika.
Taksi vairuotojai priekaištauja, kad draudimas jiems važiuoti A juosta smukdo verslą.
Vilniuje yra A ir A+ juostos. A juosta gali vykti tik viešasis transportas, o A+ juosta – ir elektromobiliai, motociklai, o taip pat automobiliai, kai jame važiuoja keturi ar daugiau asmenų.