Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Reporteris SkaistėŠaltinis: Etaplius.lt
Nuo lapkričio 12 d. SĮ „Susiekimo paslaugos“ klientų aptarnavimo centrai Gedimino pr. 9A (Kudirkos aikštėje) ir Geležinkelio g. 16 (Vilniaus geležinkelio stotyje, centriniuose rūmuose) vilniečius ir miesto svečius aptarnaus nuotoliniu būdu – telefonu +370 5 210 70 50 ir šiais el. pašto adresais.
Jei nebus galimybės klausimų išspręsti nuotoliniu būdu, klientai telefonu (8 5) 210 70 50 dėl aptarnavimo gyvai gali kreiptis tik į Geležinkelio g. esantį Klientų aptarnavimo centrą – jie bus priimami iš anksto užsiregistravus, konkrečiu sutartu laiku.
Viešojo transporto bilietus vilniečiai ir miesto svečiai greitai ir bet kuriuo metu gali įsigyti mobiliosiose programėlėse m.Ticket ar Trafi. Ketinantys už kelionę mokėti Vilniečio kortele gali patogiai naudotis e. savitarna: https://mano.vilniustransport.lt/ ir papildyti Vilniečio kortelę bilietais arba pageidaujama suma pildyti e. piniginę.
Sostinės viešojo transporto keleivių patogumui Vilniečio kortelę įsigyti ir pildyti norimais bilietais galima daugiau nei 280 fizinių bilietų platinimo vietų. Visų jų žemėlapį rasite čia: https://bit.ly/3bmu8iw. Informuojame, kad bilietų platinimo vietų darbo laikas gali keistis, atsižvelgiant į naujus sprendimus dėl epidemiologinės situacijos.