Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Dainiaus Labučio (ELTA) nuotr.
Etaplius.ltŠaltinis: BNS Spaudos centras
Klaipėdos uoste baigtas vienas svarbiausių pastarųjų metų projektų – vidinėje uosto laivybos kanalo dalyje jau fiksuojamas 15,5 metro gylis, už uosto vartų išorinėje kanalo dalyje pasiektas 16 metrų gylis.
Siekiant užtikrinti didžiųjų laivų plaukimo ir manevravimo uoste saugumą, įplaukoje į laivybos kanalą sumažintas posūkis, o kanalo povandeninė dalis praplatinta puse metro ir siekia 200 metrų.
„Uosto laivybos kanalo gilinimo projektas ypač svarbus Klaipėdos uostui. Su naujais gylio parametrais tampame konkurencingesni rinkoje, kartu didėja logistinės grandinės efektyvumas – galėsime priimti dar didesnius laivus, juos bus galima daugiau pakrauti, be to, bus sudarytos palankesnės ir saugesnės sąlygos jūrų transporto eismui“, – sako susisiekimo ministras M. Skuodis.
Bendra Klaipėdos uosto gilinimo projekto vertė siekia 94,1 mln. eurų su PVM. ES struktūrinių fondų lėšomis finansuojama 28 mln. eurų.
Vizito uostamiestyje metu ministras taip pat vyks į bendrovę „Klaipėdos Smeltė“, kur apžiūrės Smeltės terminalą.