Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Reporteris EditaŠaltinis: Etaplius.lt
Rinkoje šiomis dienomis pasirodė naujas, perspektyvus žaidėjas – verslo skelbimų portalas „Verslo bankas“. Jame talpinti savo skelbimus galės tiek parduodantys, tiek norintys įsigyti verslą. Tai puikus pagalbininkas norintiems startuoti verslo pasaulyje, plėstis ar, sekant ekonomiką, keistis.
Lietuvoje tinkamo portalo nebuvo
Smulkaus ir vidutinio verslo turėtojams, žmonėms, norintiems parduoti arba įsigyti jau veikiantį verslą, lapkričio mėnesį pristatytas visiškai naujas verslo skelbimų portalas „Verslo bankas“, kuris buvo kuriamas keletą metų.
Naują, Lietuvoje itin reikalingą verslo bendruomenei puslapį kūrė technologijų įmonė MB „Verslo skelbimai“. Pasak verslobankas.lt skelbimų portalo kūrėjų, Lietuvoje dar nebuvo nei vienos tinkamos, specializuotos verslo įsigijimo ir pardavimo internetinės prekybvietės. Lietuvai tai itin svarbus žingsnis, nes tokiomis platformomis džiaugiasi ir naudojasi ne viena užsienio šalis.
„Prieš pradedant kurti puslapį buvo atlikta analizė. Pastebėjau, kad norinčių turėti verslą daugėja, parduodančiųjų skaičius taip pat auga. Tačiau išryškėjo dvi pagrindinės rinkos problemos. Pirmiausia, verslo aprašymai specializuotuose verslo skelbimų portaluose yra labai trumpi, nesuteikiantys jokios naudingos informacijos, paviršutiniški. Todėl potencialūs pirkėjai nustojo lankytis tokiuose puslapiuose. Kita problema – potencialūs pirkėjai net nežino, kad egzistuoja tokie verslo skelbimų portalai“, – naujo portalo atsiradimo priežastis įvardija bendrovės „Verslo skelbimai“ generalinis direktorius Erik Miliuškevič.
Skiriasi nuo konkurentų
Dvejus metus kurtas puslapis funkcionalumo prasme yra labiausiai pažengęs Lietuvoje. Naujas verslo skelbimų portalas nuo konkurentų skirsis tuo, jog skelbimų aprašymai bus platūs ir detalūs. E. Miliuškevič sako, kad kiekvienas skelbimas, prieš patekdamas į portalą, bus patikrintas specialistų. Be to, įmonė norintiems parduoti verslą teiks ir dar vieną naują paslaugą.
„Norintiems mes galėsime suteikti profesionalią rašytojo pagalbą. Nesugalvojantiems ką išskirtinio parašyti apie savo verslą, kad skelbimas būtų patrauklus, galės pagelbėti mūsų rašytojas. Tai bus nemokama paslauga, kurią teiksime verslininkams“, – apie išskirtinę paslaugą pasakoja „Verslo banko“ atstovas Erik Miliuškevič.
Portalas tikisi sukurti virtualios bendruomenės erdvę, sudominti pardavėjus dideliu lankytojų srautu. Išpildžius visus lūkesčius, tokioje vietoje būtų verta pardavinėti įmones viešai.
Nuo pat pradžių projektas buvo kuriamas ir projektuojamas atsižvelgiant į žmonių poreikius, moderniai vadinamus UX (user experience), todėl lankytojus pasitinka intuityvus dizainas bei aibė funkcijų, kurios padės paprastai ir greitai parduoti bei pirkti verslus.
Verslo pardavimas – dėl daugybės priežasčių
Parduodantiems verslą žmonėms priežastys būna labai aiškios. Tačiau perkantieji neretai baiminasi – kodėl parduodamas verslas? Ar verslo lokacija strategiškai nepatraukli, o gal jis nesulaukė savo pirkėjų, lankytojų rato?
Bendrovės „Verslo skelbimai“ generalinis direktorius Erik Miliuškevič atskleidžia, jog verslo pardavimas nėra lygus nesėkmei. Tam ekspertas įvardija ne vieną priežastį.
„Dažniausia verslo pardavimo priežastis – tai nuovargis, perdegimas arba per didelė įtampa. Kasdienis smulkaus verslo keliamas stresas gali būti be galo varginantis ir ne visiems priimtinas, todėl, tausodami save bei savo sveikatą, vadovai pasirenka parduoti verslą. Taip pat pasitaiko atvejų, kai savininkai nori sukoncentruoti visą savo laiką ir pinigus į kitą projektą, nes dabartinė verslo veikla jau nebesukelia susidomėjimo ir naujų iššūkių“ – aiškina „Verslo skelbimai“ generalinis direktorius E. Miliuškevič.
Anot jo, dėl galimybės jau įsivažiavusį projektą įsigyti greitai ir vos už keletą šimtų eurų, verslo pardavimų ne tik padaugės tarp jau esančių ir stipriai įsitvirtinusių šalyje verslininkų, tačiau ir tarp įprastų žmonių bei jaunimo, norinčio išbandyti save kaip startuolius naujoje srityje.
Remiamas turinys