Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Reporteris SkaistėŠaltinis: Etaplius.lt
Vilniuje pradėta remontuoti per Naujosios Vilnios ir Rasų seniūnijas besidriekianti S. Batoro gatvės atkarpa – nuo Drujos iki Dūmų gatvės. Iki spalio pabaigos beveik 7 km ilgio gatvės atkarpoje bendrovė „Grinda“ paklos naują asfalto dangą, sutvarkys kelkraščius ir šalia esantį taką, įrengs automobilių apsisukimo vietas ir atnaujins ženklinimą.
Atnaujinant S. Batoro gatvę bus atkurti ir jos nuolydžiai, tai pagerins lietaus vandens nutekėjimą ir sumažins gatvės užtvindymo galimybes. Gatvės ir tako remontui skirta apie 2,7 mln. eurų, iš jų 2 mln. – Vyriausybės skirtos lėšos.
„Nuolat atkreipiame dėmesį ne tik į miesto centrą, bet ir labiau nuo jo nutolusius rajonus. Stengiamės įsiklausyti ir suprasti, kokių problemų kyla ten gyvenantiems žmonėms, ir drauge ieškome tinkamiausių sprendimų. Šiuo atveju turėjome užtikrinti greitesnį bei saugesnį susisiekimą S. Batoro gatve tiek automobiliu, tiek pėstiesiems ir dviratininkams“, – sako Vilniaus miesto savivaldybės Infrastruktūros skyriaus vedėjas Virginijus Pauža.
Planuojama S. Batoro gatvėje atnaujinti asfaltuotus takus ir užtikrinti patogesnę bei saugesnę jungtį eiti ar riedėti palei gatvės kraštą įrengiant atitvertą kelkraštį.
Sutvarkius S. Batoro gatvę didžiausią naudą ir patogumą iškart pajus apie 25 tūkstančiai vilniečių, kasdien judančių iš ar į miesto centrą.
„S. Batoro gatve kasdien naudojasi tūkstančiai vilniečių, važiuojančių į darbą ar ugdymo, gydymo įstaigas. Šia gatve taip pat vyksta tranzitinis judėjimas iš Lavoriškių į Polocką bei atgal. Darbus organizuojame taip, kad transporto eismas šioje judrioje miesto gatvėje būtų trikdomas kuo mažiau“, – sako bendrovės „Grinda“ direktorius Kęstutis Vaicekiūtis.
Šiuo metu jau remontuojama ir atkarpa nuo Užtvankos gatvės iki Pūčkorių atodangos autobusų stotelės. Dėl planuotų remonto darbų sumažintas leistinas greitis iki 40 km/h, o transportas nukreipiamas viena eismo juosta, įrengti laikini įspėjamieji ir draudžiamieji kelio ženklai, nukreipiamosios gairės.
Batoro gatvės remonto darbai vyks ne tik dienomis, bet ir naktimis. Eismas bus ribojamas vienoje eismo juostoje pasirinkta važiavimo kryptimi ne piko metu. Bus įrengti laikini įspėjamieji kelio ženklai, nukreipiamosios gairės bei įrengti informaciniai stendai.
Vilniuje šiuo metu taip pat tvarkomos Savanorių pr., Justiniškių, Birželio 23-iosios, Čiobiškio, Dominikonų, Dubliškių, Dzūkų, Kernavės, Linkmenų, Naugarduko, Pylimo, Ramunių, Rudaminos, S. Fino, S. Šilingo, Saulėgrąžų, Skroblų, Subačiaus, Telšių gatvės ir šaligatviai.
Šiemet miesto infrastruktūros gerinimui ir miesto tvarkymui skirta dar daugiau pastangų ir apie 37 mln. eurų biudžeto ir Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšų. Bus išasfaltuota apie 25 km gatvių, nutiesta ir suremontuota 34 km šaligatvių, išasfaltuota apie 15 km žvyrkelių įvairiose seniūnijose.